Buitengesloten

Hee,
Ik heb een beetje het idee dat ik word buitengesloten nu want ik vraag aan zo’n meisje “kan ik met jullie meefietsen” en INEENS reageert ze niet meer terwijl ze eerst nog zo druk aan het prten was en ze lult erover heen enzo

Ik raak een beetje in de war van jouw vraag. Kan je misschien niet beter je verhaal vertellen zodat wij je kunnen helpen?
Voorbeelden noemen gaat vaak niet werken, want ieders situatie is anders.

Waarom?
Als je niet voor feestjes wordt uitgenodigd, terwijl de rest wel uitgenodigd wordt. Of als ‘vriendinnen’ een gesprek hebben en je mag absoluut niet weten waar het over gaat en je mag ook niet meepraten etc etc.

up

wtf, met deze informatie kunnen wij niks hoor… je moet het even beter uitleggen.

Wat is je vraag nou precies?

Is dat het enige?

Dat kan ook gewoon toeval zijn, of zonder opzet. Ik zou me er nog niet zo druk om maken.

BOEIEND. Ga ergens huilen en lekker in je eentje naar school, er zijn mensen op deze wereld met echte problemen.

Dit zal vast helpen.

Ladies (and gentlemen)!
WE HAVE A WINNER!!
De persoon met de meeste aangemaakte topics over negativiteit (voel me alleen, voel me buitengesloten, ik ben depressief, ben ik wel depressief, ik voel me niet begrepen enz.)…

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdaiiiMzS71rhf1b1o1_250.gif

Als je jezelf zó kut voelt, ga naar een psychiater. Maar om elke scheet een apart topic aan te maken is onnodig en mateloos irritant. Gooi het dan pretty please with a cherry on top in één topic!

Ok, wat moeten wij hiermee. Het is ten eerste veel te wenig informatie en ten tweede de enige die hier iets aan kan doen ben jij

En inderdaad je maakt zoveel topics aan dat ik denk dat je fake doet.

Stel je vraag in één van je andere topics, ajb.