Buitengesloten&Geroddel

ff Nieuw topic die andere was niet zo duidelijk
K zit sinds 1-2 maanden op een teamsport ‘voetbal’ k vind de sport echt leuk! maar de meiden die in mn team zitten
2 meiden daar ga ik altijd mee naar de training meisjeS en MeisjeJ heten ze, ze wonen bij mij in de straat
ik ben er achter gekomen dat ze steeds over me roddelen ( voor de training met andere meiden )ze fluisteren en kijken mijn kant op zo irritant!
arggh… :rage:
natuurlijk laat ik daar niks van merken ( anders gaan ze leugens enz. vertellen om mij zwart te maken)
want deze meiden zijn heel clozzzee met de andere meiden (de leuke meiden ) gister bij mijn training
deed het leuke groepje meiden iets k weet niet wat dus k liep erna toe ze waren ineens allemaal stil
ze roddelen over me! ik vind dat sws kinderachtig ik wil het ook niet tegen Mn coach zeggen dan gaan ze ontkennen als de coach dat zegt help me :’( k jank niet vaak maar door dit krijg ik tranen in mn ogen ik ben toch niet op deze sport gegaan omdat ze over me moeten roddelen ik heb morgen een wedstrijd :dry: wat moet ik doen :open_mouth: Ps : in ons team is er een leuk groepje meiden waarbij S & J te behoren en er is een stomme groep k vind ze niet aardig wat moet ik doen?!

dit had je toch ook gewoon in je vorige topic kunnen zetten? …

Idd

:cold_sweat:

clozzzzeee

Chillingzzzzzzzzzz met de cooooole meidenzzzz

" een leuk groepje meiden waarbij S & J te behoren en er is een stomme groep " … Huh wat/ Dus leuke mensen roddelen? :hammer:

Leer typen… Een typfout kan altijd, maar dit leest heel irritant

Dit kan hier: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/buitengesloten-284029.msg273552696.html#msg273552696