Buitengesloten & genegeerd + amper vriendinnen.

Ochoch… Misschien heb ik dat stukje net gemist waarin je verteld hoe lang dit al duurd. Want als dit al vanaf het begin van het jaar was… Wat jij over je ‘vriendin’ verteld herken ik, alleen ligt het bij mij een stukje anders. Ze ging met mij om vanwege mijn populariteit; maar omdat er toen vanalles misging met mij: ik raakte depressief, geen vrienden meer, slechte schoolpunten. Alles was gewoon wrak. Toen ging ze mij steeds meer negeren, en ging ze alleen nog maar met mij om als ze zag dat ik met ‘bepaalde mensen’ rondhing. Anders niet, dan negeerde ze mij gewoon weer. Misschien ligt dit toch een stuk anders; maar hoe jou vriendin zich gedraagt is gewoon niet oké.
Het kan ook zijn dat iedereen idd je op je uiterlijk beoordeeld. Misschien denken ze wel dat je een bîtch bent omdat je zoveel aandacht aan je uiterlijk besteedt… Misschien hebben ze gewoon een verkeerd beeld van jou! :slightly_smiling_face: Je moet gewoon eens een keer abrupt aan hun vragen waarom ze zo tegen jou doen; wedden dat ze zwakke redenen hebben? Verder moet je gewoon blij zijn dat je bent zoals je bent; en niet zoals al die andere mensen op jou school! :wink: