Buitenboord beugel *help*

hee,
ik heb nu een tijdje een buitenboordbeugel, ik hoef hem niet op school in maar alleen thuis. ik moet hem wel 16 uur per dag in en dat een half jaar.
maar met pinksterweekend gaan wij met een hele groep mensen op vakantie en dan wil ik hem niet in. ik weet ook wel dat al die mensen aardig zijn maar ik schaam me toch. moet ik hem dan in doen? of niet?

Jawel, daar word je heus niet mee gepest. En als iemand er wat over zegt: Wat dan nog? Als hij eruit gaat heb je wel mooie tanden.

ikzou hem niet indoen, alleen 's avonds en 's nacht fzo…

Wel. Ik heb er ook een gehad en in school ingedaan. Vond ik niet leuk maar het was het wel waard.

Heb ik ook gehad. Mensen zeiden tegen mij alleen: Heb je buitenboordbeugel?? Ik zei dan gewoon ja en dan zeggen ze er verder nix over.
Dus moet je gewoon doen

gewoon doen, nouja ik deed het ook nooit naar school, alleen 's nachts maar ik zat nog op de basisschool… en de ortho maar zeggen; ik kan zien dat je hem goed draagt haha.

Maar nu ben ik heel blij met m’n mooie rechte tanden.

Ik doe hem alleen snachts in, en ik kom op veel te weinig uren uit in totaal. Da’s vrij dom van mezelf, maar ik heb geen zin om overdag met dat ding rond te lopen.
Maargoed, jij doet hem dus wel overdag in en zou ik hem dus ook gewoon indoen als die mensen erbij zijn hoor.

En ik heb trouwens hetzelfde als tosti_ijzer XD

Ik heb dat ook gehad, deed hem enkel 's nachts in. Voor dat ene weekendje maakt dat niet veel uit… l:)

Voor dat weekendje maakt het niet veel uit.
Had zelf zo’n activator -.-
Maar wel mooie tanden aan over gehouden
Ja denk ik zeg het ff =P

doe je m dat weekend alleen snachts in en dan als je thuis bent gewoon langer.

ik heb ook een buiteboord maar doe hem alleen thuis in jammer dan

Ik denk dat het wel goed is als je m gewoon alleen 's nachts indoet hoor. Ik had ook dat ik mijn beugel wel eens vergat ofzo en ik deed m sowieso alleen al 's nachts, en die ortho zei dat ik m vast veel droeg XD

Ik had er ook een, deed m eigenlijk bijna nooit in xD Mn tanden staan wel mooi recht nu. 1 Weekendje maakt niet zoveel uit, desnoods doe je m alleen 's nachts in als je m toch in wilt hebben.

niet. het maakt echt niet zoveel uit hoor! ik heb hem ook gehad en ik moest em anderhalf jaar ongeveer en heb em na nacht 2 in de kast gesmeten en daar ligt ie nu nog… en die ortho maar lullen dat het zo goed gaat en dat ik hem prima draag… mn slotjes zijn er ondertussen uit en die heb ik in totaal een jaar gehad. ik heb super rechte en mooie tanden en ik heb die buitenboordbeugel nooit in gehad! en ik neem aan dat je dat ding op kamp ofzo ook niet in doet dus dat weekendje pinkstervakantie kan je em ook wel even laten liggen hoor :wink: dont worry! xx

bedankt voor alle reacties, ik denk ook dat dat ene weekendje niets uitmaakt maar mijn ouders willen dat ik hem wel indoe. maar ik denk dat ik hem gewoon 's nachts in doe.

kus

‘Ja, dat zie je toch?’ :grinning_face_with_smiling_eyes: