Buitenbeentje fml

Dit is effe iets wat ik kwijt moet. Ik raak echt al 2 jaar zo geirriteerd aan mijn vriendinnen, niet constant natuurlijk, maar het is iets waar ik gwn al 2 jaar meezit. Ik ben echt het buitenbeentje van de groep meiden. Ik ben altijd diegene waar iedereen tegen is, als ik met 1 van hen ruzie heb, dan heb ik met de rest ook ruzie, en ze staan gwn altijd aan elkaar kant. Ik heb dit ook echt tegen ze gezegt, maar iedere keer als ik hierover begin, dan zeggen ze gwn dat ze alleen een kant kiezen als ze vinden dat iemand gelijk heeft. En dat is gwn zoooooo erg onzin alsof ik nooit eens gelijk heb ofz>? ze mogen elkaar gwn meer dan ze mij mogen, en ze spreken ook raar genoeg altijd stiekem met elkaar af achter mij rug om(dus dan gaan ze met zn allen, zonder mij…) en weetje ik hoef er ook echt niet altijd bij te zijn ofz, maar wrm zo sneaky? ik snap ze echt niet! Dit maakt mij eigelijk al 2 jaar boos, en ondanks dat ik ZOVAAK met ze heb proberen te praten erover, is het nooit opgelost. Als ik met ze erover praat dan krijg ik alleen maar ruzie met ze, maar aan de andere kant blijf ik er mee zitten. En wat ik ook zo dom vindt is dat ze individueel heel aardig zijn tegen me, maar als ze samen zijn lijkt het wel alsof ze mij enorm haten. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet, iemand tips?

Lucht je hart topic plzzzzz

dat zijn fake bitches geloof mij, dit soort chicks ga je nog vaak meemaken in je leven én zulke chicks zijn geen ene minuut van je tijd waard, niet eens 1 seconde.

Ik vind dit best wel kinderachtig wat hun doen. Probeer eens met ze praten en zeg dat je ermee zit. En als ze weer niet luisteren, tja, dan denk ik dat het geen echte vriendinnen zijn. Ik snap wel dat je ermee zit, maar probeer eens andere vriendinnen te zoeken misschien??

Ik zou daar allang geen tijd en moeite meer in hebben gestoken.
Zoek betere vrienden die niet zo achterlijk doen. :wink: