Buiten Seks?

Hee meiden,

Ik ben al een jaar gelukkig samen met mijn vriend, en laatst zei hij tegen mij dat het hem wel spannnend leek om buiten seks te hebben.
Hebben jullie dat ooit gedaan?

Liefs,

Nope, al lijkt het ons wel wat, maar dan wel ergens in privacy

Nee, ik niet. Heb er ook niet echt behoefte aan, maar kan me voorstellen dat het wel een soort spanning geeft!
Ik zou dan wel een plek zoeken waar de kans dat iemand langs komt heeeel klein is. Tenzij je erop kickt om betrapt te worden natuurlijk

Nope, lijkt me helemaal niets.

Haha, nou ook zei ook al, ik wil wel wat privacy. Zegt hij, ach gewoon ergens een rustig plekje in het bos.

Ik zie het echt al voor me, zijn we daar, komt er een everzwijn ofzo op ons afgestormd haha.

Ja, ik heb het wel eens gedaan maar erg comfortabel vond ik het niet :’)
Wel leuk om een keer gedaan te hebben

Ik wou het ooit proberen in de duinen, maar we zijn halverwege maar gestopt omdat echt overal zand in en op komt te zitten. Dus ja, als je buiten seks hebt, doe het niet op een plek met veel zand :’)

Ja, in de tuin. :’) In een bos lijkt me echt niets, en zoiets afspreken eigenlijk ook niet.

Nee, lijkt me helemaal niets. Zou veel te bang zijn dat ik wordt betrapt.

Nooit gehad, maar zou het zelf ook wel eens willen.

Nee en het lijkt me ook niet leuk. Maar Denk wel dat het wat voor me vriend is

Op een tropisch eiland met de zon die op je lichaam schijnt lijkt me heerlijk.

Een keer in een dronken bui in een arboretum gedaan :stuck_out_tongue: We hadden niet meer het geduld om nog een halfuur naar huis te fietsen.

Maar ik vind het niet echt iets om te gaan plannen ofzo.

Wel een paar keer gedaan, vond het wel spannend.

Het lijkt mij best spannend om een keer te doen, maar dan inderdaad als t gewoon spontaan komt en niet gaan afspreken

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Jup, afgelegen parkeerplaats en een bos.

Lekkah,
wil je een keertje met mij proberen? :blush:

Jo ik wel meerdere keren… Als je beide geil bent dan is het leuk, en betrapt worden is ook niet zo heeeel ernstig als het lijkt. Gewoon doen als jullie er beiden zin in hebben :upside_down_face: