Buitelandse Boys <3

[fgcolor=#F783DC][i]Ik val op Buitelandse jongens (turken, marokanen, enzo…). Ik vind ze gwn een mooier uiterlijk hebben (mooie bruine ogen, donkere haren). Maar me ouders en vrienden mogen buitenlanderrs niet egt. Dus liever zou ik op een hollander willen vallen. Maar hoe kan op van die hollandse jongenns vallen?

xx meisje die effe niet meer weet [/i][/fgcolor]

Bah, van zo’n types als jouw ouders walg ik echt. Je kent die mensen niet eens en je gaat meteen van het ergste uit.

haha. ok. dat is net hezelfde als dat ik zou vragen: hoe moet ik op een neger verliefd worden? zulke dingen gaan gewoon vanzelf. omg. hoe dom is dit.

Slechte smaak kan je niks aan veranderen. *proest*

eerst mogt het opzich wel, maar van mijn vriend ze ouders niet omdat ik ned was:@

je valt toch zeker niet alleen op t uiterlijk van iemand? Zoiezo moeten je ouders en vooral je vrienden daar niet over klagen, want t is wat jou dan blijkbaar gelukkig maakt. En misschien ben je de juiste ‘‘nederlandse’’ jongen nog niet tegen gekomen. In ieder geval zou ik maar eens nadenken over jou vrienden, want je gaat toch niet je eigen geluk in de weg laten staan door mensen die zich dan vrienden noemen. kom op.

Ik dacht eerlijk gezegd dat je 12 was, maar je bent 14. Goed dan zeg ik 't wel met het getal 14: Gód, je bent 14, maak je daar geen zorgen over. Je hebt maar een hele kleine kans dat je voor altijd bij je vriend blijft op deze leeftijd. Al helemaal met Turken en Marokkanen. Sowieso moeten je ouders het maar gewoon lekker accepteren dat jij Turken en Marokkanen leuk vindt, je kan er zelf namelijk niks aan doen.

En trouwens, ik had eerst ook dat ik meer op buitenlandse jongens viel. Maar nu heb ik toch echt een heel leuk nederlands vriendje.

Dat kan je dus niet zelf beslissen. Het is niet zo dat je wakker kan worden en zeggen ‘Hee, vanaf vandaag val ik op Nederlanders.’

punt 1: ik hoop voor jou dat het niet alleen om het uiterlijk gaat
punt 2: je kan niet zomaar zeggen dat je op 1 type qua uiterlijk valt, er zijn altijd uitzonderingen vanwege iemand z’n innerlijk (als je daar natuurlijk aandenkt… blijkbaar niet)
punt 3: wat maakt het uit waar je op valt? overal zijn rotte appels tussen, ook tussen nederlanders
punt 4: CHILL OUT je bent 14, je moet niet de hele tijd aan jongens denken!

een hollander met bruine haren en ogen? die bestaan ook of een halfbloedje :stuck_out_tongue:

Ik vind Hollanders qua uiterlijk niet erg, maar hun persoonlijkheid, bahhh.
Buitenlandse jongens (bij vooorbaat Italianen of Amerikanen) have it alll…

ik heb een buitenlands vriendje en mijn ouders hebben er geen problemen mee ofzo, maar ik ben zelf ook buitenlands (we hebben niet dezelfde afkomst hoor)

Wat maakt het nou uit dat je op buitenlanders valt, ik hou ook niet van nederlandse jongens. Ik val ook op turken en marokkanen. Daar kan je niks aan veranderen, het is jouw smaak, snap je. Je ouders en vrienden moeten het maar accepteren, of jij moet nooit meer met turken/marokkanen naar huis komen.