Buikspieroefeningen

Welke buikspieroefeningen doen jullie? Hoevaak en zie je snel resultaat? Ik ben hier echt benieuwd naar :slightly_smiling_face:

Ik doe elke avond sit-ups, bouw het gewoon op, steeds meer. En daarnaast doe ik dan nog zo liggen met je benen een beetje boven de grond. Hoelang ik dat doe bouw ik ook op. Maar ik heb vroeger al veel aan buikspieroefeningen gedaan en heb al een enigszins platte buik dus ik denk dat het resultaat niet echt relevant is voor de gemiddelde girlscener hier.
Maar ik zie eigenlijk na een week dat mijn buik wat gespierder wordt, maar dat is dus al met een vrij strakke buik.
Naja hoop dat je er wat aan hebt.

Ik doe sit-ups, ook ga ik op de grond liggen en dan houd ik mijn benen een stukje boven de grond en dan maak ik met mijn benen steeds een rondje. Ik zie wel resultaat, mijn huid is namelijk strakker geworden.

Ik doe altijd de Jackknife. Geleerd van Wii Sports haha! :stuck_out_tongue:
Je gaat plat op de grond liggen, en dan je benen en armen de lucht in doen.

http://www.workouts365.com/image-files/jackknife.jpg

Zo dus. Werkt echt super bij mij :slightly_smiling_face: en ik vind het fijner dan gewone sit ups!

Hahaa precies! Ik heb dit van Wii Fit en het werkt echt super bij mij.
Alleen strek ik nooit mijn benen helemaal. Maar ik zie wel al resultaat. Ik doe het nu denk ik 2 (?) weken.

Ik probeer ook elke dag, ik doe gewoon sit-ups, en schuine buikspieren (gewoon sit-ups maar dan met je linkerarm naar je rechterknie en omgekeerd) eerst 100x sit-ups, dan 4x25 schuine buikspieren (achter elkaar) en dan weer 100x sit-ups. Ik doe het al best een lange tijd en zie ook wel wat resultaat, maar ik heb zeg maar nog wel een ‘buikje’ dus ik wil hem nog wat platter:ja: :slightly_smiling_face:

succes!

Wow wat zijn jullie fanatiek door het elke dag te doen O: op welke tijdstippen doen jullie dat dan?

's avonds voordat ik op bed ga doe ik het altijd :p.

Super bedankt! Hier heb ik heel veel aan, ik ga het allemaal proberen kijken of het lukt :wink: X

Chikss/summerloove; is dit dan op en neer gaan met het tempo van sit-ups?

weet iemand of het resultaat geeft als je elke dag the 99 workout doet?

Bij mij wel! Ik denk dat dit per persoon anders is…

^Die workout kríjg je niet eens 1x gedaan, laat staan elke dag.