buikspieroefeningen, ab king pro

Heey!
Ik wil graag een toestel kopen waarmee je je buikspieren goed kan trainen, en ik dacht aan de ab king pro van op tv, wat denken jullie hiervan? En heeft iemand deze al eens gekocht? En, weet je anders een ander buikspier toestel dat goed werkt, of tips voor een platte buik ?

groetjes julie x

Ehm nou ik doe het eigenlijk altijd zonder apparaat haha. Ik doe er elke dag ongeveer 140 en dan nog andere oefeningen drbij voor gewoon alles. Ik begin het al een beetje te zien :slightly_smiling_face:

Ik vidn zulke dingen echt geld verspilling.
Je kan ze gewoon net zo goed zonder toestel doen.
Het resultaat blijft hetzelfde.

Wow dat je dat volhoudt … ik heb het ook een tijdje geprobeerd maar ik kan het echt niet haha. Dus nu maar op de crosstrainer.

Dingen van tv zou ik liever niet kopen, blijkt vaak rotzooi te zijn…

TelSell dingen zijn eigenlijk gewoon heel slecht.
Dus dat zou ik in ieder geval niet doen.
Verder, geen idee.
Ik sport überhaupt niet (A)

Haha, ik doe het nu ongeveer 2 weken maar ben écht van plan om het vol te houden het moet gewoon voor mezelf! Ik doe het meestal als ik me verveel & sowieso voordat ik naar bed ga.

140 wooooooooow dat is wel erg veel. is dat niet bijna slecht voor je

Mijn bewegingstherapie leraar zei dat die oefeningen niet helpen voor de buikspieren XD.
Maar als jij resultaat ziet, chill:D
Maar wat voor oefeningen doe jij dan, want hij zei dat het niet helpt als je zeg maar op je rug gaat liggen, met je knieën gebogen en dan met je hoofd naar je knieën gaat. Oke slechte uitleg, maar je snapt mij denk ik wel

ja die heb ik alleen doe ik het nooit.
in het begin misschien met een opwelling maar daarna werd ik het alweer zat

valt erg mee hoor
klinkt veel maar daar zit je snel aan
en je moet natuurlijk ook niet meteen met zoveel beginnen
gewoon beetje opbouwen
en ja je moet er toch echt zoveel doen anders voel je er niks van en zal er ook geen strak buikje komen;)
ik zit zelf op zumba, dat zullen jullie misschien wel kennen?
en daarbij doen we aan het eind van de les vaak ook buikspieroefeningen
ik denk zon 200 :slightly_smiling_face:

Nee die oefening doe ik niet. ik ga liggen met mijn benen helemaal plat, dan doe ik mn handen achter mn hoofd en buig ik 10 x rechts naar voren en dan 10 x links en dan dat tot de 140. En ik vind het niet echt veel, ik voel het wel maar dat is ook de bedoeling , als je gaat stoppen als je moe wordt helpt het sowieso niet. Ik doe ook nog altijd andere oefeningen drbij die niet speciaal voor mn buik zijn maar voor alles.

Ooh okay. Knap dat je dat kan volhouden!

140 is redelijk normaal hoor?
Ik doe er 200 per dag.

ik heb toch de ab king pro gekocht, ik kon het niet laten :stuck_out_tongue:
en wow ! hij werkt echt wel ;o ik voel het nu nog aan mijn buik ;o
en het is niet dat ik het niet gewoon ben want ik deed sowieso al meer dan 100 sit-ups per dag ;o

groetjes x

Trouwens een zo’n oefening is echt goed, en zwaar.
Dat je zegmaar alleen op je kont leunt en dan met je rug/benen omhoog. Ik hoop dat jullie het snappen?

Wij hebben er een, heeft m’n ma ooit gekocht en nooit gebruikt.
Ik denk dat ik er binnenkort maar eens aan ga.

je kan ook gewoon zelf oefeningen doen toch? …

Hey meiden!
Ik wil even zeggen dat ik toch op 4 maart de ab king pro had gekocht, en nu vandaag 14 april ( 1 maand en 10 dagen verder) heb ik al heel veel resultaat bereikt! ik heb hem zoveel mogelijk gebruikt, en ik ben er echt heel blij mee, het werkt super! want ik had bij de gewone buikspieroefeningen altijd last aan mijn nek, nu dus niet meer :grinning: dus ik kan hem zeker aan iedereen aanraden die een platte sterke mooie buik willen zonder nek pijn en na 1 maand en 10 dagen al heeeeel veel resultaat zien (althans bij mij tog (: )
xx