buikspier oefeningen

haaaaai,
ik wil graag een paar kilo afvallen , en een strakke buik krijgen.
weet iemand de juiste oefeningen hiervoor?

Er zijn hier echt al heel veel topics over. Even de zoekfunctie gebruiken dus.

Hey, ik ook!
Alleen ik weet ook niet precies welke, dus beschouw het maar als een upje!

ik doe altijd de ‘normale’, dan met je rechterelleboog naar je linkerknie, dan linkerelleboog naar rechte knie, en deze helpt ook: je gaat op je rug liggen, benen omhoog. dan doe je ze in 4 tellen naar de grond, je houdt ze even vlak boven de grond en doet ze dan weer in 4 tellen in de lucht. paar keer herhalen en dat elke dag. (:

dankje, ga vandaag maar beginnen dan!

En cardio oefeningen, je kan je buikspieren zo hard trainen maar als je daarvoor nog een vetlaagje hebt…

@ xDniess

wat voor oefeningen, tips?:grinning:

Gewoon fietsen, lopen, van die simpele dingen die je overal kunt doen.
Op youtube kun je ook dingetjes opzoeken, zoals yoga of zo, klinkt heel duf, maar het is best zwaar en je kunt er ook veel spierpijn van krijgen als je het goed doet.

ik wil ook heel graag een platte buik!

Ik denk dat je eerst beter kan afvallen en dan je buikspieren kan gaan oefenen.
Want het vet moet eerst zeg maar toch weg of niet? :$:$

http://www.margriet.nl/media/oefeningen/

aaaalemaal, oefeningen voor conditie, buikspieren, benen, billen, heupen en platte buik! (:

x

eh nee want je kan niet plaatselijk afvallen. echt afvallen is ongezond en je kunt beter buikspieren gaan doen.

Oh, okeei!

wat is je lengte en gewicht? wss. heb je gewoon een gezond gewicht alleen zie je jezelf dik (:

Tegen wie heb je het? xd

dankje voor tips haha , en idd tegen wie heb je het?

Waarschijnlijk tegen jou, janneke1710, aangezien jij de topicstarter bent.

Je moet gewoon sit ups doen, dus met je knieën gebogen en dan ernaartoe buigen. Ook weet ik een hele moeilijke, maar hij werkt heel goed: Ga op je rug liggen met je benen recht omhoog. Probeer dan om je tenen aan te tikken. Dit voel je (als je het de eerste paar keren doet) meteen in de buik.

zoek even op youtube op 8minute abs! Je gaat kapooooot ;p maar wel goed voor je buikspieren dus (: ze hebben er ook andere filmpjes daarvan, voor je benen/armen/billen, etc.

dankej voor alle tipss:)
ik vind me zelf niet echt te dik, alleen ik heb een vetlaagje op me buik en dat wil ik weghebben.:slightly_smiling_face: