of moet je het toch elke dag doen?
wat is beter want de ene keer hoor ik dat om de dag beter is omdat je spieren moeten rusten maar de andere keer hoor ik dathet beter is om het elke dag te doen
ik heb ergens gelezen dat je het om de dag moet doen omdat je spieren die ene dag rust nodig hebben om op te kunnen bouwen enzo.
het klonk wel logisch dus ik doe dat en ik begin resultaat te zien!
dankje! ik vond het ookwel logish klinken maar wist het niet zeker haha en hoelang doe je het nu?
ik doe het nu nog maar twee weken maar ik begin een soort van ‘lijnen’ in mijn buik te zien die er eerst niet waren en hij is wat platter.
wat voor buikspieroefeningen doe jij op een dag? en hoelang doe je dat?
Ik zet me laptop op me buik, elke dag
Eigenlijk moeten er 2 dagen rust tussenzitten, zo werkt het het beste.(spieren moeten rusten en herstellen) maar 1 kan opzich ook wel, zal niet elke dag doen, dat is niet goed.
wat voor oefeningen doen jullie dan, en hoelang?
Ik doe het om de dag en bij mij voel je en zie je ze
Ik doe om de dag 40 min rechte buikspieren, schuine buikspieren, beenspieren en armen in 1 work out. Op die dag ga ik ook hardlopen, op dit moment zit ik aan de 40 min.
Er was een tijd dat ik elke dag me work out deed en elke dag 1 uur rende. Dit is echt niet goed voor je, dus noooit elke dag! Heb er zware bloedarmoede aan over gehouden. Nu ben ik aan het opbouwen naar 3 keer per week een uur hardlopen. De 4e dag dans ik.
Buikspieren doe ik zo’n 300 recht, en zo’n 300 schuin.
Ik doe er echt veel verschillende. Met me benen gebogen op de grond, met me benen in de lucht, fietsbewegingen maken, met me arm erbij omhoog.
Ik haal inspiratie uit (oude) cosmo girls. Daar staan om de maand super goede oefeningen in! Ik heb daar wat van samengesteld en ook van zumba bijvoorbeeld heb ik een paar. Is door de jaren heen deze work out geworden.
Gewoon kijken wat jij het leukst vind en waar je het beste resultaat bij boekt.
Op internet staan ook super veel goede oefeningen. Moet je alleen wel bij een oefening bedenken of ie ook logisch is en dat ie bij jou gaat werken Op internet staat namelijk ook heel veel onzin.
Succes!
40 minuten hardlopen oke. maar 40 minuten buikspieroefeningen? wtf.
om de dag idd. want met kracht oefeningen maak je je spieren eigenlijk gewoon kapot. ze moeten dan een dag herstellen en juist dat herstel maakt je spieren sterk. En weer binnen 48 uur helpt voor meer spieropbouw geloof ik.
Nee 40 minuten buik, billen, benen en armen
Ik snap ook wel dat je geen 40 min buikspieren moet doen.