Heee meiden, ik heb even hulp nodig…
Al jaaaaren lang zit ik met het probleem dat ik telkens buikpijn heb. Twee jaar geleden is uit onderzoek gebleken dat ik allergisch ben voor koemelk en een paar andere dingen. Maar helaas… Nogsteeds buikpijn!
Ik ben laatst anderhalve maand niet op school geweest omdat ik amper meer kon lopen van de buipijn, vooral aan de onderkant van mijn buik. Ik heb krampen, steken en gewoon een raar gevoel dat ik nooit eerder had. Tegelijkertijd word ik licht in mijn hoofd en soms gewoon ontzettend duizelig. Ik word ook misselijk, niet dat ik moet overgeven maar alleen dat gevoel.
Wanneer ik ongesteld ben wordt dit nog erger! Ik ben naar het ziekenhuis geweest en daar hebben ze mijn hele darmen leeggehaald, omdat ik zat verstopt. Even ging het beter maar nu word ik nog iedere dag/nacht wakker met hevige buikpijn.
Het wordt erger na het eten, of juist als ik niet eet, als ik menstueer en ik heb 1 keer een geslachtsgemeenschap gehad, ik lag te janken van de pijn en daarna heeft het drie uur lang gebloed. Bij een soatest (ook omdat ik zo’n buikpijn had) werd er zo’n “klem” naar binnen gebracht. Dat deed ook zooo veel pijn dat ik lag te huilen. Normaal huil ik NOOIT.
Jullie moeten me helpen ik weet echt niet meer wat ik moet doen…
Ik zit echt al heeeel lang met deze klachten en ben al een schoolniveau gezakt. Als het zo door gaat blijf ik zitten.
Het is btw wel zo dat ik geen goede eter ben, eetstoornis (gehad) en overdosis fatburners genomen ect…
Alsjeblieft help me! Of geef gewoon tips tegen buikpijn…?
sorry voor 't lange verhaal