Buikpijn

Heee meiden, ik heb even hulp nodig…

Al jaaaaren lang zit ik met het probleem dat ik telkens buikpijn heb. Twee jaar geleden is uit onderzoek gebleken dat ik allergisch ben voor koemelk en een paar andere dingen. Maar helaas… Nogsteeds buikpijn!

Ik ben laatst anderhalve maand niet op school geweest omdat ik amper meer kon lopen van de buipijn, vooral aan de onderkant van mijn buik. Ik heb krampen, steken en gewoon een raar gevoel dat ik nooit eerder had. Tegelijkertijd word ik licht in mijn hoofd en soms gewoon ontzettend duizelig. Ik word ook misselijk, niet dat ik moet overgeven maar alleen dat gevoel.

Wanneer ik ongesteld ben wordt dit nog erger! Ik ben naar het ziekenhuis geweest en daar hebben ze mijn hele darmen leeggehaald, omdat ik zat verstopt. Even ging het beter maar nu word ik nog iedere dag/nacht wakker met hevige buikpijn.

Het wordt erger na het eten, of juist als ik niet eet, als ik menstueer en ik heb 1 keer een geslachtsgemeenschap gehad, ik lag te janken van de pijn en daarna heeft het drie uur lang gebloed. Bij een soatest (ook omdat ik zo’n buikpijn had) werd er zo’n “klem” naar binnen gebracht. Dat deed ook zooo veel pijn dat ik lag te huilen. Normaal huil ik NOOIT.

Jullie moeten me helpen ik weet echt niet meer wat ik moet doen… :frowning_face:
Ik zit echt al heeeel lang met deze klachten en ben al een schoolniveau gezakt. Als het zo door gaat blijf ik zitten.

Het is btw wel zo dat ik geen goede eter ben, eetstoornis (gehad) en overdosis fatburners genomen ect…

Alsjeblieft help me! Of geef gewoon tips tegen buikpijn…?

sorry voor 't lange verhaal :blush:

Denk dat je je toch nog een keer moet laten nakijken. Want dit klinkt niet als normale buikpijn.

aiai, sterkte meid, upje

Naar wat voor arts kan ik het beste gaan, want ik heb er al drie geprobeert…

misschien een internist in het ziekenhuis? die gaat over inwendige organen enzo?
Wel heel vervelend:( Sterkte ermee

Hmmm. thanx! Ik zal even kijken…

Herkenbaar. Bah wat vervelend! Ik heb al zolang dat ik weet buikpijn, schijnt al zo te zijn sinds ik een baby’tje was. Onderzoeken gehad, hele reutemeteut, ze konden telkens niets vinden. Voelde me heel erg onbegrepen door veel mensen, miste ook erg veel school. (Leer makkelijk dus gelukkig wel alles kunnen halen zonder zittenblijven oid.)

Maar op mijn 16e kwamen ze dan maar met de diagnose ‘spastische darmen’. Dit hebben echt heel erg veel mensen en het kan geen kwaad maar is erg vervelend. Ik heb het in een hele erge mate en de afgelopen jaren ook meerdere malen opgenomen in het ziekenhuis. Letten op voeding werkt bij mij ook niet, het maakt niet uit wat ik wel of niet eet, ik heb er altijd last van. Ook na het eten wordt het erger…

Vraag of je HA je wil doorverwijzen naar een MDL-arts ik had de laatste keren wel een goede die veel begrip toont, ook al kom je er niet meer vanaf. (ik dan)
Succes, sterkte en beterschap. Als je vragen hebt mag je mij altijd noten.:slightly_smiling_face:

Oh en mijn tip! Wat je zelf al zei, soms is het zo erg dat je nauwelijks kan lopen. Misschien doe je het al uit jezelf want het schijnt een natuurlijke reactie te zijn, maar ik kruip dan helemaal in elkaar als een egeltje, dan creëer je meer ruimte bij je ingewanden wat ervoor zorgt dat het even wat minder pijn doet.

Wat ontzettend vervelend!
Maar je moet gewoon doorgaan en naar alle soorten artsen gaan want het klinkt echt niet normaal en je moet doorgaan met onderzoek want wie weet heb je wel wat ergs, en dokters zijn laatste tijd erg makkelijk over onderzoeken enzo dus ik zou doorzeuren tot ze alles gedaan hebben! Sterkte

@ Jaleesaap; Super bedankt, hier heb ik wel echt iets aan denk ik! En ik wens jou ook heel veel sterkte dan… xx