Buikpijn.

Hello.

Ik heb sinds vier dagen 's avonds buikpijn. Het begint na het eten en houdt aan tot ik slaap.
Het zit vooral rondom mijn navel, maar ook verder naar boven richting mijn maag. Het is zo vervelend dat ik het er zelfs benauwd door krijg.

Weet er iemand wat dit is en wat eraan te doen is?

Misschien helpt het als je na het eten rustig gaat zitten ofzo, tenminnste dat werkt bij mij.
En als het lang blijft zou ik naar de dokter gaan.

Vier dagen is best lang, ik zou langs de huisarts gaan anders.

Nouja ik doe naar het eten nooit iets, alleen achter de computer zitten ofzo. Maar het is alleen 's avonds dus, het doet echt vreselijk zeer. :\

Even naar de dokter gaan.

Heeft het niet met je menstruatie te maken? Nja daa ris het eigenlijk te hoog voor.

Dokter…

Heee dat heb ik ook! Soms dan. Vandaag niet. Weet ook niet hoe dat komt.

Huisarts.

Nee dat kan het niet zijn. En ik slik de pil, dus ik heb al 5 jaar geen menstruatiepijn meer gehad daardoor.
Maar het zou vreemd zijn als dat in mijn maag zit. xD

is het niet maagzuur? Dat kan ook door stress ofzo komen (heb ik altijd, vet kut). Maar ik zou voor de zekerheid even langs de dokter gaan.

Hmm, heb ik daardoor ook last van m’n darmen? =o Want zijn m’n maag én m’n darmen.

dat heb ik meestal niet tegelijk… Toch maar even dokter doen denk ik.

Hahaha, er is ook een topic met iemand die 's ochtends buikpijn heeft.

Die is later geopend. xD

In ieder geval: sterkte! *

^ ja dat is mijn topic. Ik wilde eerst in dit topic reageren, maar ik heb er echt alleen 's morgens last van.

Naja, ik zou idd naar de Huisarts gaan. Niks te verliezen en áls er iets is kun je er maar beter vroeg bij zijn toch? :3

Dat kan dat het met je maag en darmen te maken heeft. Zoals al gezegd werd: even naar de dokter gaan :slightly_smiling_face: