buikpijn !

ik heb al heel de tijd heel erg buikpijn en ja ik ben ongesteld maar normaal heb ik niet zo een erge pijn. Ik heb paracetemol geslikt en dat helpt ook niet en net had ik op de homepage een topic gelezen over die ziekte blabla en nu zit ik wel te twijfelen hahaha … :cold_sweat:

Is het grappig dat je misschien een ziekte hebt?
Nja iig, wat voor ziekte is dat dan?
Misschien kan je maar beter langs je huisarts gaan…
Succes

Misschien zijn het je darmen.

go see a doctor

er zijn zo veel verschillende oorzaken voor buikpijn
en wij kunnen ook niet ruiken wat er met jou is, duss…

haha oke dat is waar ,
dankjewel girlssss ;$

Hele erge buikpijn als je ongesteld bent is niet zo raar,
maar sommige mensen beweren dat een gewone pijnstiller niet helpt :tipping_hand_man:

je hebt dus speciale pijnstillers voor ‘ongesteldheid-buikpijn’
bij mij helpt het heel goed, dus probeer dat eens :grinning:

Als het wel gewoon ongesteldheids-pijn is, kan je misschien *als het mag van je ouders* naar je huisarts gaan en dan de pil aanvragen, bij mij helpt het. Sinds ik aan de pil ben heb ik bijna geen last meer. En mn ongesteldheid is ook nog verminderd.(ik had eerst 6 dagen, nu nog maar 4 en heel af en toe 3 dagen bloedverlies.)

Als het van je ongesteldheid is, moet je iets warms op je buik leggen, vb. warmwaterkruik of kersenpittenkussentje. Dat is het enigste wat helpt, vind ik.

ik gebruik de pil al meisje. haha

ohw haha… :stuck_out_tongue:
Nja ik zit ook aan de pil en heb er bijna geen last van. Dan lijkt het mij beter om eventjes langs je huisarts te gaan.x

doe een warme kruik of warme pittezak op je buik, lekker warm dat doe ik ook altijd. de pijn gaat niet weg, maar wordt wel minder :]

Als je er nog steeds over twijfelt moet je me maar even een note sturen!