Buikpijn

Waarom helpen 2 paracetamols niet tegen buikpijn als je ongsteld bent??

Vraag het aan je dokter. Die kan je vast verder helpen.

Als je het vaak doet werken zelfs 6/7 paracetamols niet meer.

Probeer eens 3 aleve feminax en 3 pracetamol 500 mg dat helpt vaak wel een klein beetje bij mij.

T punt is ik slik bijna nooit paracetamol… Egt never alleen als t egt nodig is zoals vandaag maar bij alles werkt t behalve menstruatiepijn terwijl het wel op t doosje staat

Eh, dat mag eigenlijk niet eens :’) Officieel mag je maar twee aleve feminax-pillen slikken en na 8 uur weer één. En zelfs ik red het met die dosering (ja dat zegt wat). Ik word persoonlijk ook misselijker als ik paracetemol neem, ibuprofen/aleve feminax is over het algemeen beter om te slikken als je last hebt van je menstruatie.

als je veel pijn hebt altijd als je ongesteld bent kan je aan de pil gaan. ik heb dat ook gedaan om die reden. ik had soms zoveel pijn dat ik niet kon stilzitten in de klas, ik werd bleek en het zweet brak me uit. nu met de pil voel ik het alleen de eerste dag een beetje in mn rug!

ik werk in de apotheek.
wij moeten voor menstruatiepijn aleve feminax, naproxen of ibuprofen aanraden, dus probeer dat eens.
Als dat niet werk even langs de dokter, die kan wat voor je voorschrijven.
Ze zeggen dat je van de pil minder buikpijn krijgt, maar bij mij is het meer geworden? verschilt waarschijnlijk per persoon.

bij mij niet hoor… soms neem ik 5/6 aleve feminax en ik verga nog van de pijn

Vraag het de magische schelp

In de aleve feminax zitten precies dezelfde bestanddelen als normale pijnstillers :’)

-___-

MENSTRUATIEPILLEN BESTAAN OOK NOG
VERMINDEREN DE KLACHTEN

Waarom in hoofdletters?
Ik leg altijd een warme deken of kruik op mijn buik als ik eenmaal thuis ben. Maar paracetamol, ibuprofen of feminax werkt niet bij mij

Probeer eens ibuprofen. Als dat ook niet helpt kun je naar de huisarts gaan en vragen om de pil/een andere pil of feminax.