buikpijn, wat ertegen doen?

[b]ik zit al een tijdje met buikpijn, en misschien beetje raar om te zeggen maar heb al 3 dagen niet ‘‘gepoept’’ en zit helemaal vestopt… wat kan ik hier tegen doen? heb alle kastjes omgehaald maar kan ook nergens tabletten ertegen vinden of laxeer zooi ofzo… ik wil er graag vanaf want ik ben het ondertussen meer dan zat…

xxx. [/b]

Kiwi helpt normaal goed ertegen heb ik eens gehoord.

hmm, zul je net zien dat er geen kiwi’s in huis zijn!

Naar de dokter bellen ? Als je verstopt zit heeft die er wel wat voor.

Buikpijn omdat je verstopt zit is anders dan normale buikpijn dus ik denk niet dat het over gaat tot je dus gaat poepen.

ja, en dat is nou t probleem. xd in ieder geval bedankt :wink: kan ik deze topic ook verwijderen? haha shamee! :blush:

Granen helpen toch ook goed? (:

Drink in 1 keer meer dan 1 actimel flesjes leeg. Daar kreeg ik ontzettende kramp van en toen moest ik poepen :’)

haha!!

Veel drinken en als het morgen nog niet over is even naar de huisarts. Je hebt waarschijnlijk een verstopping. Maar zorg er in ieder geval voor; VEEL DRINKEN. Voornamelijk water (met een smaakje?)

Ontbijtkoek ;d

Veel drinken ja! en je kunt ook je buik masseren, rondgaande bewegingen met de klok mee. Zo help je je darmen een beetje (wel een minuut of tien volhouden, en ja het doet pijn helaas…)
En anders morgen een laxeermiddel halen.

Ontbijtkoek heeft wel een laxerende werking, maar verstopt ook heel snel. Niet slim dus :p.

dankje voor de tips :slightly_smiling_face:

OHHHH bruine bonen!!! Dat helpt gewoon echt perfect :stuck_out_tongue:
Paprika helpt ook best goed volgens mij!

Er kunnen wat dingen aan de hand zijn: 1. je eet niet genoeg vezels en groenten. 2. je drinkt niet goed en beweegt niet veel. 3. je zit in een stressvolle periode.

Of allemaal!
Ik raad je aan om zo veel mogelijk vezels en groenten te eten. Heb je roggebrood thuis? Dat is een en al vezel en ook al is het vies, het is perfect voor obstipatie. Verder drink genoeg water, is altijd goed. Eet bruin brood!
En danone yoghurt in die kleine bakjes met vezels helpen echt goed!

Deze:
http://eviewer.netmedia-e…389n0000106.jpg&width=275

Veel drinken :grinning: