buikpijn na zoenen

Ik heb een vriend, en als we af hebben gesproken,en gezoend en beetje geschuurd hebben, heb ik later als hij weg is buikpijn, weet iemand hoe dit komt?
xx

Wtf, dit heb ik nog nooit gehoord? :cold_sweat:

Te weinig gegeten, dorst?
adem teveel ingehouden tijdens het zoenen en knuffelen?
Winden opgehouden?

Zenuwen?

zenuwen, spanning?

We kunnen goed praten en lachen samen, en heb me nog noooit geschaamd en ongemakkelijkd situaties komen ook niet voor… Dus jj denk geen zenuwen…

Hartstikke zwanger, duh.

waarschijnlijk gewoon zenuwen

Ik denk zenuwen

ik denk ook dat het ontlading van de spanning is :slightly_smiling_face:

Heb er nu echt last van, kan het ook nadat je nat bent geweest?
:zipper_mouth_face:

tuurlijk… misschien is het juist vanwege die spanningen :wink: en dan ontspan je weer en kun je er best buikpijn van krijgen, denk ik

Als een persoon in een stressvolle situatie komt (zenuwen), dan kan het bij sommige mensen zijn dat ze buikpijn krijgen. Je lichaam reageert hierop door je darmen snel leeg te maken ofzo (heeft iets met een oerinstinct te maken, weet niet meer precies hoe en wat). Daarom heb je dus buikpijn ;p

Ik denk toch echt dat je zwanger bent…

Je hebt gewoon buikpijn. Dat heeft niets met zoenen of zenuwen te maken.
Die buikpijn had je waarschijnlijk ook gehad als je niet gezoend had.

moest je hier nou een topic voor aanmaken?!

Heb je een beetje op elkaar en tegen elkaar aan gelegen? Daar kreeg ik in het begin ook heel veel buikpijn van. Komt omdat er dan lucht in komt of iets. Even op handen en knieen op de grond zitten!

Heeft hij je navel getongd?

Ja, nu ben je zwanger.
No kidding x3

Misschien word je ongesteld?

Ik weet precies wat jij bedoelt!
Ik heb dit ook, iedere keer als ik ook maar een kleeeeein beetje opgewonden ben geweest.
Zelf denk ik dat het bij mij komt omdat ik pds (prikkelbaar darm syndroom) heb.
Ik ben ook een keer met mijn vriend naar een seksuoloog geweest en die gaf als tip “meer met jezelf spelen” maar dit hielp echt niet bij mij
Ik denk ook wel eens dat het te maken heeft met dat als ik opgewonden ben ik me heel erg aanspan (geloof ik), dat het daardoor komt…
Sterkte! Voor zo ver ik tot nu toe weet is er niets aan te doen. :frowning_face:

Trouwens echt hatelijk dat bijna niemand hier er serieus op reageert of er begrip voor heeft…
Want die buikpijn is echt killing!!