Buikpijn na/tijdens seks.

Ik heb sinds een tijdje dat als mijn vriend en ik al een tijdje bezig zijn met seks ik opeens een soort buikpijn in mijn onderbuik voel. Ook krijg ik pijn in mijn onderrug na de seks. Ook jeukt mijn vagina een beetje. Sinds een tijdje doen we het Doggystyle. Kan het hieraan liggen? Weet iemand misschien wat dit is?

De pijn in je rug kan door het standje zelf zijn, dat je te lang zo zit.

misschien gaat hij te diep?

heb ik soms ook wel eens, geen idee hoe het komt zal vast wel normaal zijn ;p

Dat heb ik dus ook altijd! Wil ook wel weten waarom…
upje dus!

volgens mij door het standje, heb weleens hetzelfde maar dan alleen als ik het doe in dit standje :wink:

Waarschijnlijk span je jezelf in dat standje meer aan dan je denkt en dat is erg belastend voor je lichaam.

of hij gaat te diep…
dat merk ik namelijk ook en dan heb ik naderhand echt buikpijn

Denk ook dat het door het standje komt. Met dat standje gaat hij automatisch dieper. Krijg daar ook wel eens pijn door.

Met Doggystyle kan hij dieper in je zeg maar, zijn penis kan dan tegen jouw baarmoedermond stoten, dat kan die pijn in je onderbuik zijn. Haha ik vind dat altijd wel lekker aan voelen, maar goed XD

dit XD

ben er vroeger zelf mee naar de dokter geweest, had opeens steeds buikpijn :’) en die vertelde me dat^^
ugh leuk als de dokter vraagt of je sex hebt terwijl je moeder erbij staat :stuck_out_tongue:

Ik vind het ook lekker voelen! :stuck_out_tongue: maar als we dan al een tijd bezig zijn dan begint het minder fijn aan te voelen…

Haha ik dacht al dat ik de enige was XD

Dude, dat is voor schut. :'D

Maar je ging er toch heen omdat je pijn had door de seks? Of heb je gezegd van ‘jaa ik heb buikpijn en heb geeeeeen idee waarom’? XD
En waarom was je moeder mee? Je kan ook zelf :stuck_out_tongue:

lijkt me combinatie van te diep en het standje zelf… ik krijg idd ook zere rug en soms steken in mn buik… vooral als we ‘staand’ doggy doen krijg ik echt spierpijn!

Doggy doet ook echt belachelijk veel pijn bij mij.
Ging zelfs een keer knock out :’)
Dus, denk dat het aan het standje ligt.
Of heb je het met andere standjes ook?

neej had elke keer last van buikpijn en wist niet waardoor het kwam :’) en ja ik nam vroeger me moeder vaak mee… :# vind de dokters daar eng :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bij doggystyle krijg ik vaak veel druk op mijn blaas, en als hij echt te diep gaat heb ik tijdens en soms ook na wel even last van buikpijn, ja.

Ik heb weleens dat er lucht bij komt…en dat doet zeer.