Buikpijn na seks

Ik had al gezocht of hier meerdere topics over waren, maar ik kon niks vinden.

Ik merk dat ik élke keer na seks met mijn vriend pijn in mijn buik krijg. Een beetje een krampachtig gevoel in mijn onderbuik. Dit is na de seks echt heel erg, en het trekt na 2 dagen weer een beetje bij. Tijdens de seks heb ik ook al pijn in mijn buik, alsof hij telkens tegen mijn baarmoeder (?) aanstoot. Deze pijn word soms zo erg dat het gewoon niet fijn meer is. Ik heb pijn tijdens missionaris, doggy, als ik bovenop zit, het is er gewoon bijna altijd, terwijl hij wel redelijk rustig aan doet en nou ook niet echt een enorme grote heeft.

Hebben anderen hier ook last van? Of ligt het aan mij, het standje, of misschien toch dat het te hard gaat?

Ik weet niet, sorry,
upje voor jou!

Misschien zit je baarmoeder wat lager waardoor hij inderdaad tegen je baarmoedermond aanstoot?

Als je al geruime tijd last ervan hebt zou ik even bij de dokter langsgaan, als je zoveel buikpïjn heb is dat niet normaal.

Probeer het eens wat rustiger/minder diep en kijk of je dan nog steeds pijn hebt.

Ik voel de pijn als ik zulke dingen lees. :’|

Mm herkenbaar. Ik had dat met mijn vorige vriendje ook en daardoor wilde ik nooit meer!
Maar sorry, geen oplossing/idee voor je…

Ik denk dat je baarmoeder idd wat lager zit

AU. xD

Bij Chlamydia kunnen dit soort klachten ook voorkomen…

Of hij stoot te hard , of jouw baarmoedermond ligt lager dan normaal, of je hebt een soa zoals men hierboven zegt.

Ik ook. (’:

Maar: ik zou idd eens langsgaan bij de dokter/gynaecoloog. Pas na twee dagen weg is echt niet normaal…

Heb er nooit last van gehad (al 7 jr vaste relatie)
Maar vorige week ook zon enorme pijn! Kon 2 dagen zowat niet lopen of zitten.
Ben er 2 keer bij de huisarts mee geweest, maar geen verklaring. :frowning_face:

Misschien dat ik het een beetje verkeerd begrijp, maar ook ik heb wel eens last van stekende pijn, dit houd aan als ik niet klaarkom, maar trekt vaak weg als ik klaar gekomen ben. Weet niet of het daar iets mee te maken kan hebben?
Sterkte in ieder geval!

Een beetje een stomme vraag maar gebruiken jij en je vriend een condoom?
Want ik had precies dezelfde klachten en ik ben toen naar de dokter geweest die me weer doorstuurde naar de gynecoloog. Na een paar onderzoeken is gebleken dat ik allergisch ben voor rubber.

wij gebruiken idd condooms …

alleen heb ik nooit problemen ondervonden daarmee.
we gebruiken ze nu zon 2 jaar…

ik ga op korte termijn ook een afspraak maken met de gynecoloog,
want voel het nu na een week nog steeds af en toe…

Ik had er ook nooit problemen mee. Die pijn kwam bij mij gewoon “opeens”
Maar maak maar zo snel mogelijk een afspraak. Want dit is voor jou en ook je vriend niet leuk.

Daar heb ik ook wel last van :confused:
Ik denk dat rustiger aan doen de beste oplossing is.

misschien heb je beetje blaasontsteking?
probeer gelijk na de sex naar de wc te gaan

nee idd… zal als ik een afspraak heb gehad wel ff hier neer zetten wat daar nou uitkwam…