buikpijn na klaarkomen

Hoi allemaal :slightly_smiling_face:
ik zit al een tijdje met een vraag,
als ik klaar ben gekomen, heb ik soms (meestal paar dagen voordat ik ongesteld ben, lijkt het?) daarna best wel veel buikpijn. En dan lijkt het alsof dat echt bij mijn baarmoeder/eierstokken is? net zo’n soort buikpijn als je ongesteld bent. ik hoop dat iemand dit ook herkent,
want ik ben bang dat er iets mis is met mijn baarmoeder,
mijn moeder heeft namelijk ook een andere vorm baarmoeder door een scheurtje in haar baarmoeder,
ik hoop niet dat ik ook zoiets heb…
weet iemand wat dit kan zijn?

Geen idee, de dokter kan het altijd beter beslissen!

ja dat klopt, maar ik zie me niet zo snel naar de dokter gaan om dat te vragen… maar als niemand het herkent, ga ik dat denk ik wel doen!

oh het is btw meestal maar echt 3 minuten, dan is het weer over.
maar best gek, want eerst had ik dat nooit.

Span je dan niet gewoon spieren aan ofzo die ook eh dingen doen als je ongesteld word?
Oké dit klinkt heel dom het zal wel niet. Dus zie dit maar als een up x]

komt inderdaad doordat je spieren zich aanspannen heb er zelf ook last van hoor!

Ik heb nog nooit buikpijn gehad, maar wel dat ik echt moest giechelen, best hard omdat ik echt “kriebel” had in mn buik, weet ook niet hoe dat kwam.
Denk dat het met eht aanspannen van bepaalde spieren te maken heeft en dat zal denk ik bij jou ook zo zijn:)

Mm, wat raar. Iets met je buikspieren fzo? Dat je die aanspant? Ik kan je verder eigenlijk niet helpen, toch maar de dokteR?

Als je ongesteld moet worden dan is alles binnenin natuurlijk wat gevoeliger, tenminste dat ik heb.
Als we net iets te wild seks hebben gehad, waardoor m’n vriendje diep is geweest, dan heb ik ook last van buikpijn. Klaarkomen of niet.
Mocht 't niet door iets te wilde seks komen, dan zou ik idd even langs je dokter gaan het een onderzoekje doen.

een vriendin van mij heeft ook altijd heel erg last van buikpijn voordat ze ongesteld word, dat is volgens mij helemaal niet raar ofzooo.

Klopt!

en waarschijnlijk is het extra gevoelig omdat je ongesteld moet worden!

ik zou toch even langs de dokter gaan, dan weet je zeker wat het kan zijn.