mijn vriendje en ik zijn al een lange tijd samen. Ik heb altijd gezegt dat ik nooit niemand zou pijpen. Maar ik hou zo veel van hem en vertrouw hem zo dat het gewoon vanzelf gebeurden. Alleen ik zit met een probleem toen het gebeurd was had ik meteen erg last van buikpijn en de volgende dag ook dit ging na ongeveer 2 dagen wel over maar was erg vervelend. heeft iemand dit ook of weet iemand iets wat je ertegen kan doen?
Ik doe het ook bij mij vriend maar ik kreeg voor de eerste keer dat ik dat deed geen buikpijn,
Ik slik het niet in , Maar als jij het wel inslikt bijvoorbeeld kan het misschien daar aan liggen. Teminste niet van gehoord dat je daar buikpijn van krijgt ofzo.
Bye x
Heb je het doorgeslikt? Want dan kan het zijn dat je maag gewoon raar reageerd op sperma. XD
Misschien komt het ook door de spanning? Misschien zat je in een houding waarin je je buikspieren overbelast hebt?
nee ik heb het niet eens door geslikt dat is het rare. Maar inderdaad ik zat niet echt in een lekker houding maar dacht het is nu voor hem om verwent te worden dus ik zeg maar niks. Denk dat het daar inderdaad aangelegen heeft !
Ik heb daar nog nooit last van gehad…
wees maar blij dat je der nog nooit last van gehad heb. Want het is zo vervelend moet dan echt gaan liggen want kan gewoon niet blijven lopen van de pijn krimp dan helemaal in elkaar en het is maar 2 dagen en dan is het over…
Waarschijnlijk was je niet honderd procent ontspannen omdat je het nog nooit gedaan hebt, dat je waarschijnlijk je buikspieren onbewust aanspande en daardoor buikpijn kreeg.
de buikpijn was vooral bij mijn ribben maar ook heel erg in mijn onderbuik waar je normaal last heb als je ongesteld bent. Maar we hebben verder niks gedaan wel handwerk maar geen seks gehad dus snap de pijn in mij onderbuik niet.
Waarschijnlijk was je niet ontspannen of zat je in een verkeerde houding ofzo?
Of anders moest je poepen.
ja misschien ontspannen. Want dat tweede was niet aan de orde.
Nee helemaal niet herkenbaar.
Ah gelukkig maar.
Misschien staat het wel los van elkaar en is het toeval dat je daarna buikpijn kreeg?
Ik heb men vriend al vele malen gepijpt, en heb hier 1 keer enorm veel last van gehad. Ik voelde me super, tot ik zijn sperma slikte (slik het altijd), dan zei ik dat ik even naar de wc ging en toen kwam ik terug met enorme buikpijn… Ik was net ongesteld geweest dus daar kon het niet meer aan liggen, maar het was zo erg dat ik niet kon lopen of kon liggen, ik zweette enorm en had het toch koud,… dit duurde zo’n anderhalve dag, mij nog steeds een raadsel wat het was maar achteraf gelukkig geen problemen meer mee gehad
Ja mijn klachten lijken inderdaad hier ook erg op. Maar laten we hopen dat het bij mij ook maar eenmalig is en dat ik er hierna ook vanaf ben!
Ik krijg soms wel buikpijn als ik doorslik, maar dat gaat gelukkig na een dagje over.
misschien heeft hij iets verkeerds gegeten ofzo, iets waar jij allergisch voor bent? Ze zeggen altijd dat eetgedrag invloed heeft op het sperma, misschien komen er ook voedingsstoffen in ofzo :’)
Bloemkool
Prei en andere koolsoorten, of spruitjes
Kunnen ook invloed hebben.