Normaal maak ik niet zulke topics aan, maar ik wilde toch even een vraag stellen omdat ik er niet veel over op internet kon vinden. Als ik hier niks wijzer van word, kan ik altijd nog naar de huisarts gaan.
Altijd als ik lange tijd sta, bijvoorbeeld als ik iets aan het koken ben (dus toch wel zo’n 20 minuten staan ofzo, ongeveer), krijg ik zo’n raar gevoel in mijn buik en lichtelijk in mijn rug. Dan heb ik buikpijn en een beetje een ‘irritant’ en moe gevoel in mijn buik. Het gevoel alsof ik zeeeer ongesteld ben (niet stekend, maar de krampen en het zware gevoel), alleen dan iets anders, en dus eigenlijk altijd. Als ik dan weer ga zitten, gaat het wel over binnen een paar minuten.
Dit heb ik ook als ik aan het shoppen ben bijvoorbeeld, dan loop/sta ik uren in de winkels.
Ik heb ook een slechte houding, ik loop altijd met mijn benen en heupen verkeerd en ik sta een beetje ineengezakt, zeg maar, zonder dat ik het doorheb. Ik weet niet hoe het komt, maar dat heb ik altijd, haha.
Dus: iemand enig idee hoe het zou kunnen komen, wat ik eraan kan doen, of herkent iemand dit toevallig?