buikje

ik heb een buikje en ben der totaal niet blij mee!!
ik doe wel geregeld buikspier oefeningen,
wie weet wat goed helpt??

fitissen anders ander sport wat bij je past

Gezond eten is wel een aanrader! :stuck_out_tongue:

Gewoon minder vet eten, eten. Genoeg bewegen en blijven doorgaan met die buikspieroefeningen, wissel de oefeningen eens af, doe er een paar bij? mischien helpt dat? ik doe er namelijk 100 sit ups, 20 schuin, en dan nog 20 x 3 verschillende oefeningen, nou dan merk je het wel haha .

Er zijn al genoeg topics hierover.

Vaak gaan fietsen, hardlopen, minder mayonaise enzo (boter mag wel, maar je hebt dagelijks maar een mespuntje ofzo nodig? de rest zit in je normale voeding) gevarieërd eten, minder gespannen T-shirt dragen

je hebt 30 gram nodig. Dat zijn twee eetlepels.

ontopic; sporten en vooral niet minder gaan eten. wel opletten op wát je eet.
snoep, chips oid mag wel… maar met mate! En heb je al iets van chips ofzo op en je wilt nog wat eten, pak dan een stuk fruit of een cracker of een boterham.
Dat is ook voedzamer dan chips en neemt de lekkere trek weg. Want van chips wil je alleen maar meer & bij brood is dat minder.

veel water drinken kan misschien ook wel eens helpen, denk ik?

Naja, slecht is het nooit ;p

• Als je iets wilt eten tussendoor pak een appel.
• Eet 3 keer per dag
• drink zeker 1,5 liter water
• Ga met een vriendin/vriendje zwemmen, lopen, ext…

heel ergbedankt voor de tips , ik ga ze zeker gebruiken!!!
xxx

De ex van m’n zus is personal trainer en vertelde altijd dat buikspieroeffeningen geen zin hebben zo lang je daar nog vet hebt zitten. (anders bouw je je spierlaag op, maar je vet laag zit er ook nogsteeds dus wordt het uiteindelijk alleen maar erger) Een goede oplossing is dus om eerst lekker te gaan hardlopen enzo, om het vet te verbranden en daarna te beginnen met de buikspieroeffeningen :slightly_smiling_face:

Gewoon gezond eten en bewegen doe ik altijd al en ik heb ook een buikje, dus het hoeft niet zo te zijn dat die daarvan weggaat hoor :stuck_out_tongue:

trainen

over dat 1,5 liter water. Dit ligt maar net aan je lichaam. Op deze site kan je dat berekenen:
http://users.telenet.be/annette-guy/calc/humanWater.htm

waarom vragen mensen altijd wat ze moeten doen om af te vallen?

gewoon gezond eten en hardlopen, zo simpel is het.

Klopt toch echt geen barst van eh :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik moet 2.65 liter water PER DAG drinken +/- 11 glazen water. Ja, tuurlijk :’).

Ik 1.2l en dat was iets van 5 glazen water? Mwaaa, dat is nog wel realistisch denk ik :stuck_out_tongue:

Over dat water drinken, dat klopt wel :’)
Hoe zwaarder je weegt, hoe meer water je moet drinken, ik moet eigenlijk 3L per dag :astonished:
Maar voor de rest wat tips

• Hardlopen, sporten
  • Buikspieroefeningen
  • Gezonder eten, en gewoon verdeeld over de dag
  • zumba !! :grinning:

ik hoef maar 1,33 L volgens die site. Dan drink ik dus bijna 4 liter te veel :’)

ik drink sowieso veel, Iknow.

9 glazen per dag, is wel veel haha xD dit topic doet me er aan denken dat ik al iets van een maand niet heb gefitnesst, oeeeps. enneh, gewoon hardlopen en gezond eten (fruit, crackers).