Buikje, niks helpt!

Juist doordat je overdag zo weinig eet neemt je lichaam het zodra het wat te eten krijgt, het eten ‘extra goed’ op. Door te ontbijten komt je stofwisseling juist op gang, dus daar moet je absoluut niet op bezuinigen.
Normaal, maar gezond eten is dus het beste.

En met buikspieroefeningen lijkt het ook een stuk sneller plat :slightly_smiling_face:

heeft iemand dan goede ontbijt suggesties ?

ikheb dikke benen, maar volgens mn moeder zit dat gewoon in onze bouw. Het klopt wel want mijn hele familie van mn moeders kant heeft het.

Mijn oude buurvrouw (ik ben verhuisd) is 20 kilo afgevallen door gezonder te gaan eten, geen snoep meer. in plaats van snoep fruit, en geen cola enzo meer dat in plaats van water. En ze liep elke week 3 dagen een half uur. en dan niet slenteren, maar echt stevig doorlopen.

Dat heb ik nou ook, dat ik vanaf me navel zeg ma een buikje heb, ma dan eet ik gewoon 2dagen bynaa niets en dan is het al een stuk minder, slecht ik weet het, maar wel makkelijker, omdat het er ook niet snel aankomt. Maar in mijn geval is het zowiezo gewoon dat ik moet gaan sporten. Dan gaat die helemaal weg, Ik heb ook bij me armen en benen een laagje vet haha.

Maar over die tussendoortjes enzo, het is eigenlijk beter om het wel te doen,omdat je zo je spijsvertering op gang houdt. Eigenlijk zou je om de 2 uur was lichts moeten eten, myaa, hier heb je ook niet echt veel aan hha.

Ik zelf vind het niet zo heel erg dat ik een buikje heb en ook niet als ik wat aankom, totdat de lovehandles tevoorschijn komen. Mjaa ik ben ook nog een vrij breed gebouwd en ik heb een vrij grote cup, dus als ik zou afvallen zou alles bij mij ook niet meer in proporties zijn, en dat ziet er ook niet uit.
x

Ga gewoon buikspieroefeningen doen, bouw langzaam op met bijv. 10, en daarna ga je steeds verder. En dan ook schuine buikspieroefeningen, dat helpt ook goed. Zo weinig eten heeft geen drol zin.