Buikje/lovehandles wegwerken

Hey meiden,

Ik denk dat hier heel veel meiden ook last van hebben.
Ik wil namelijk mijn buikje gaan wegwerken en mijn lovehandles.
Zolang mijn buikje maak plat wordt en ook niet zo opgezwollen wordt alsof het lijkt dat ik zwanger ben na het eten.
Ik heb me al aangemeld voor fitness en ik doe thuis touwtjespringen
Dat gaat helaas binnenkort niet meer dus vandaar fitness.

Hier kun je je ervaringen met ons delen en/of tips geven.

Ik weet natuurlijk dat je er met alleen sporten niet komt je moet natuurlijk ook op je eten letten.
Dat doe ik al sinds februari maar heb sinds toen nog geen plattere buik gehad.

Het is geen afvaltopic! Hier kun je alleen je tips en ervaringen delen met andere.

bijna iedereen is wel opgezwollen bij hun buik als ze genoeg hebben gegeten, dat zie ik als een goed iets, want dan weet je dat je goed hebt gegeten. fitness is goed voor je spieren en sommige apparaten ook voor je conditie.

ik denk dat als je je buikje een beetje weg wilt werken gewoon moet gaan hardlopen. iedereen heeft lovehandles op een dag, en ik vind het juist vrouwlijk maar ook mooi staan? dus ik heb daar geen tips over im sorry.

je kunt buikspieroefeningen doen daardoor word je buik een beetje gespierd. Het is niet zo dat je meteen een sixpack hebt maar je buik word wel wat strakker:). Voorbeelden van buikspieroefeningen vind je via google.
Succes!

ZUMBA!

ik heb ook best een buikje en lovehandles,
en loop al zeker een jaar hard.
dus bij mij heeft het niet zo veel zin:(
-upje-

bij buikspieroefeningen verbrand je geen vet maar maak je buikspieren aan.
je kan bv cardio gaan doen en dan verbrand je vet.
zumba is ook een goede vetverbrander!

dat je buik opzwelt heet een opgeblazen gevoel
daar heb je wel wat dingen voor zoals geen koolzuur drinken
enzo. en je heb daar ook van die drankje voor toch
van activia ofzo.

Nou cardio ga ik zeker doen, en ik vind mijn lovehandles echt niet meer vrouwelijk maargoed.
Dat van die opgezwollen buik ik weet dat het normaal is maar niet zo erg ik het heb. Heb al die dingen al geprobeerd ik drink nooit koolzuur ik drink alleen maar water en daarbij het is niet normaal hoe opgezwollen mijn buik is.
Tegenover de meisjes waar ik mee sta onder de pauze ik lijk serieus zwanger.
Heb zoveel dingen geprobeerd, langzamer eten, niet praten tijdens het eten(lucht die je binnenkrijgt) beter kauwen.

Cardio, buikspieren, schuine buikspieren, rugspieren & benen(heupen met name) trainen.
Verder gewoon gezond eten.
En tijdens het eten goed kauwen idd en gewoon de tijd nemen.
Sommige mensen hebben het trouwens erger dan anderen dat ze na het eten wat opgeblazen zijn. Misschien Activia oid tegen een opgeblazen gevoel? :’)

Ik ga geen buikspier oefeningen doen.
Daar wordt je alleen maar dikker van want die spieren gaan je buik naar voren duwen…

Ik drink nu al groene thee voor een snellere stofwisseling.
Ik heb geen opgeblazen gevoel ofzo alleen soms als ik iets gegeten heb enja dan weet ik dat het daardoor komt.
Ik zit er juist mee dat ik zo enorme dik wordt na ieder beetje wat ik heb gegeten.

Ik wil me ook opgeven voor de sportschool, mijn vriendin ook, we zouden samen gaan zeggen ze daar; ja je moet 16 zijn blablabla -.-

Wat voor cardio dingen zijn dan goed voor je buik?