buikje door de pil

-

Je kan wel iets aankomen van de pil, dat weet ik wel, maar ik zou gewoon even op google speciale oefeningen ervoor opzoeken en anders misschien naar de sportschool?

je kan een andere soort pil vragen - ik las ergens dat in de ene pil andere bijwerkingen kan hebben dan de andere, dus ik zou even naar de huisarts gaan?

Ga naar de dokter, vraag naar een andere pil.

Je kan toch niet plaatselijk afvallen ofwel? En als je buikspieroefeningen doet dan kan dat buikje er niet binnen een week af zijn, dat duurt even.

ja dit heb ik precies hetzelfde
ziet echt vies uit vind ik
durf bij m’n vriendje ook nooit m’n trui uit te trekken daardoor
buikspieroefeningen helpen niet

en ik weet niet waarom je de pil slikt?
doe je het als anticonceptie of voor de menstruatieproblemen?

Buikspieroefeningen werken nooit om een buikje weg te krijgen. Want dan kweek je spieren onder je vet en wordt het zelfs nog erger. Om het weg te krijgen moet je gaan cardiotrainen.
Als het komt door de pil, moet je verwisselen. Ik heb yasminelle en daar zou je net van moeten afvallen omdat het je vochtophopingen verwijdert…

@ Brod
ja maar ik mag niet naar sportschool
dus dan zou ik het nog heel lang houden?

Je kan ook gewoon rondjes lopen in je straat.

maar als het een buikje is, krijg je het niet weg door buikspieroefeningen te doen, daarmee train je de spieren… je moet hard gaan lopen;p als je het echt weg wil hebben. Ik heb er trouwens nooit last van gehad, dat het daardoor kwam.

ja dat ziet ff lekker uit, rondjes lopen in m’n straat :stuck_out_tongue:

maar is er geen pil die wél goed helpt tegen de buikkrampen & waardoor je niet zwaarder word?

en ja ik weet dat ik daarvoor bij de dokter moet zijn, maar misschien weten jullie het ook
aangezien mijn dokter 3 weken op vakantie is

Cardio zijn fietsapparaten, roeiapparaten, hardloopapparaten en soort van schaatapparaten. Dus je kunt ook gewoon heel veel fietsen en hardlopen, als cardio er zo goed voor is :slightly_smiling_face:

ja maar ik weet dan nooit waar ik heen moet fietsen/lopen

want bij ons moet je dan óf in de woonplaats blijven, wat met fietsen net 5 minuutjes is, en anders moet je al via een lange weg naar een andere woonplaats, wat veeeel te lang is

Heb ik toch gezegd? Yasminelle.

Als het echt een buikje is krijg je het niet weg met buikspieroefeningen, je traint dan wel je buikspieren natuurlijk,
Maar die zitten áchter dat buikje en dat buikje kun je alleen wegkrijgen door af te vallen.
Dus door cardio te gaan doen bijvoorbeeld.

Iedereen reageerd anders op de pil en kan dus ook andere bijwerkingen krijgen.
De een komt er dus van aan en de ander niet, misschien dat je lichaam op een andere pil anders reageerd idd,
maar dat kan niemand voor de tijd zeggen en volgens mij werken alle pillen wel tegen buikkrampen?

Knetter, verkeerde. Sorrysorry je hebt niks aan me :’)

god, dankjewel; was helemaal vergeten hem in te nemen; :cold_sweat:

maar ot; ga naar de dokter. :flushed:

ik heb dat ook door de pil, maar dat betekent ook dat ik een iets grotere cupmaat heb enz. ik krijg t er ook niet af door buikspieroefeningen maar ik denk dat dat met elke pil zo is.

dank jullie wel ik ga even kijken wat ik ga doen x