buikhaartjes blonderen

niet scheren!
heb ik ook een keer gedaan, nou bij mij was het blond
(dat viel bij mij juist op omdat ik in de zomer heel bruin ben)
en toen schoor ik het weg, en nu is het zwart!
echt heel lelijk!
en blonderen kanwel, maar bij mij is het gewoon allebei lelijk,
dan nog liever harsen en pijnlijden…

heb ik ook, ik hars t :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook. Ik scheer het soms.
Ik heb het ook een keer geharsd, dat doet wel even pijn en je moet het wel 2 dagen van te voren doen voordat je gaat zwemmen ofzo want het blijft nogal lang rood [of nja dat had ik]

epileren met een epileermachientje xD Als je mooi wil zijn, moet je tegen een beetje pijn kunnen toch ? (A) En sowieso ik vind dat epileren eigelijk bijna geen pijn doet xD

Epileren met een epileerapparaat inderdaad :slightly_smiling_face: Werkt perfect.

Epileren is het beste.

iedereen heeft die zowat! niet te druk om maken ^^
maar iets dat echt wel werkt, is zuurstofwater erop doen en in de zon gaan liggen! een paar dagen een uurtje en ze zijn veel blonder! bij mij lukte het toch! hopelijk heb je er wat aan =)

[i]Wat houdt dat zuurstofwater in?

Ik heb het weleens laten bleken, de haartjes op mn buik en bij mn nek. Geloof me, het stinkt, en het is niet echt een succes.
Of gewoon laten zitten, of gewoon lekker in de zon liggen, hoe bruiner je huid, hoe minder je het ziet!.[/i]

ik vind epileren helemaal niks!

ik zou als ik jou was ook gewoon afhalen hoor. met creme kan dat ook en dan komen der ook geen stoppels

ik heb dat ook en ik scheer het gewoon =)

Dat zou ik dus echt niet doen… wordt het toch alleen maar erger van? Of iig… dat lijkt zo :stuck_out_tongue:

je moet niet blonderen! daardoor groeien je haartjes sneller en worden ze langer.
me tante had het ook gedaan ( haar snor dan en wat andere haartjes op haar gezicht) en ze werden heel lang !
harsen doet mischien pijn… maar dan voor heel eventjes + je krijgt er geen stoppeltjes van en ze komen ook minder snel terug!
scheren is helemaal slecht en epileren doet ook pijn! dusja:P

ik heb dat ook, ik scheer het gewoon weg. ze komen wel terug, maar dat scheer je toch ook gewoon weer weg? en ze komen echt niet donkerder terug. dat lijkt zo.

gewoon scheren, doe ik ook altijd. anders heb ik een sik haha ;p

ik heb er ook last van… ik denk dat ik het ga epileren.
wat vinden jullie het beste epileerapparaat? (+ de prijs erbij? :slightly_smiling_face: )
xx

Wat denk je van ontharingscreme?

Of gewoon laten staan en bleken.

bleekspray!

^wordt je huid dan ook niet gebleekt?
ik heb echt geen idee xD

gewoon lekker laten zitten, iedereen heeft t alleen de een wat meer dan de ander :slightly_smiling_face: