buikhaartjes blonderen

ik heb hele donkere haartjes op mijn buik rondom mijn navel.
ik vind het vreselijk lelijk en ik durf hierdoor ook niet te zwemmen omdat de haartjes heel erg opvallen. Heeft iemand misschien een idee hoe ik ze lichter kan maken? alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Scheer het gewoon weg dan zie je er ook niks van:D?

Je kan ze ook gewoon weg scheren;)

Of je niet aanstellen.
Net als een puistje, jij ziet het als een supergrote berg. Terwijl het gewoon een steentje op de berg is, zegmaar (:

Ik zou ze maar niet wegscheren, dan heb je straks stoppels op je buik :\

Ik heb er af en toe wat donkere haren zitten, die trek ik er met een pincet uit (A)… En als je ze wil blonderen denk ik dat je hetzelfde spul moet gebruiken als waarmee je bijvoorbeeld een ‘snor’ zou blonderen. Scheren is idd geen aanrader!

neee scheren absoluut niet, krijg je stoppels =’)

spaar gewoon wat geld bijelkaar en laat je buikharen weg laseren :grinning:

of laat het harsen, krijg je ook geen stoppeltjes van :grinning:

Met ontharings cream weg halen

kun je het niet gewoon blonderen ofzo, want harsen doet heel erg zeer, en cremes en scheren is echt geen oplossing. laseren al helemaal niet!

ik zou ze eerder epilleren.

heb het zelf ook… en ik epileer het soms… vind het ook vreselijk! Maar je ziet het zelf als een groot probleem ( ik ook ) maar zo erg is het eigenlijk niet.

ik heb er ook last van, en zeker nu ik sinds kort een navelpiercing heb, en die moeten ze natuurlijk allemaal zien,

ik weet ook niet wat ik er mee aan moet, binnekort denk maars met een pincet allemaal eruit trekken =)

Komop iedereen heeft daar wat haren en wie ze niet heeft krijgt ze nog of heeft dan erge geluk.

Volgens mij maak je gewoon van een mug een olifant.

Harsen. :grinning:

ohja heb ik ook, zo irritant. Ik epilaar het met zon epilady. Het doet niet echt pijn en ze komen beter terug in vergelijking met scheren. Het blijft iets langer weg maar je moet het wel goed bijhouden, maar als je het epileert wordt het steeds minder :grinning:

niet scheren. Dan komen ze waarschijnlijk 50x zo zwart terug. (’:
beter epileren of in de zon worden ze toch ook lichter?

sommige zeggen wel dat ik me aanstel maar ik vind het echt verschrikkelijk. Je ziet het vet goed, schaam me dood voor mijn buik.
Heeft iemand een oplossing hoe je ze kunt blonderen?

Uhm…
Blonderen zal ik niet doen x’D
Scheren ook niet, daar krijg je stoppels van…
Harsen?
En je kan je haartjes ook definitief laten verwijderen met een laser-ding.
Dat kan bij ons bij de Douglas.