Buikhaar

Ik had vroeger de haartjes op m’n buik een x geschoren en nu zijn het hele lange haartjes wat moet ik doen? Met de pincet krijg ik soms ook bobbeltjes/ wondjes en ik heb alleen maar kleine harsstrips voor je bovenlip

Het komt in ieder geval niet door het scheren dat die haren nu lang zijn hoor.
Ik had het zelf ook en ik kreeg het nooit mooi weg. Ik heb het laten laseren.
Er waren maar twee behandelingen nodig omdat het niet zoveel was dus financieel is ook prima te doen.

Verder heb ik niet echt tips, scheren en epileren deden allebei niet echt veel goeds

ik hars t, kan je prima die kleine strips voor je bovenlip voor gebruiken, of anders koop je even grotere strips?

Ik zou stoppen met scheren in ieder geval !
Je kunt beter harsen denk ik dan

Goed scrubben, volgende dag eruit trekken met een pincet en wat sudocreme er op.

Ik gebruik ontharingscreme, vijf minuten werk dan is het twee weken weg en daarna komt het bij minder terug! Gebruik het ook voor mijn arm haar, nooit problemen mee gehad maar wel even testen of je niet gevoelige huid ervoor hebt.

Ik ben bang dat het door ontharingscreme donkerder terug komt

Bij mij niet, blijven donshaartjes en heb denk ik al vijf keer onthaard!

^ Donshaartjes is toch niet zo erg? Dat valt niet zo op.
Als ik echt opvallende haren heb op mijn buik knip ik ze gewoon weg.

Ja maar het zijn bruine donshaartjes dus ze vallen wel op voor mijn gevoel :wink: doe het ook alleen in bikinitijd haha

Heb zelf IPL gedaan, maar merk geen vermindering. Ik heb rondom m’n navel wat donkere haartjes…

Helaas heb ik hier als donkerharig meisje ook last van, het is echt wel opvallend. Ik hars het, dan blijft het wel een tijdje weg en het komt niet echt erger terug. Laseren is de beste maar wel duurdere optie.
Scheren zou ik absoluut niet doen, ontharingscreme ook niet dat is namelijk hetzelfde idee.

Het beste is het om te harsen

Kan in het algemene ontharingstopic!