buikgriep/voedselvergiftiging

Ik begon eergisteravond ineens misselijk te worden en een uur later begon ik over te geven, daarna voelde ik me weer normaal en nog geen 5 minuten later moest ik alweer overgeven! en zo ging het de hele nacht door ( ikwas ook heel erg aan de diaree) ik had ook heel erg pijn in me hele lichaam. volgende dag was ik nog steeds af en toe misselijk en nog aan de diaree en me hele lichaam deed pijn (ik heb de hele dag niet overgegeven) en ik had verhoging, ik heb de hele dag maar anderhalf kaal beschuitje gegeten en water en thee gedronken. vanochtend werd ik wakker en voelde ik me weer helemaal goed! maar sinds vanmiddag heb ik ineens weer hele erge pijn in mijn lichaam en als ik ademhaal heb ik erge pijn in mijn borst/buik.

op het internet kon ik nog wel vinden dat ik gewoon buikgriep of voedselvergiftiging heb. maar waar ik me nu zorgen over maak is dat ik heel erg pijn heb in me lichaam en dan vooral me borst/buik!! ik kan er niks over vinden op het internet en ook niet in andere topics?

weet iemand daar misschien iets van??

xx

dokter!!!

Waarschijnlijk gewoon buikgriep, heerst heel erg en je kan er een paar dagen flink ziek van zijn. Even rustig aan doen dus en mocht het nou over een paar dagen/week nog niet over zijn kun je altijd even de huisarts bellen.

ik ben helemaal alleen op me werk en de telefoon is afgesloten dus ik kan niemand bellen!

het klinkt echt eng!
heb je geen mobiel waarmee je kunt bellen
of is er niemand van je familie/vrienden op msn/hyves/facebook whatever…

Het heerst echt ontzettend dezer dagen. Mijn halve school heeft het, ik heb het vorig jaar gehad van fruit dat niet meer goed was. Ik kotste toen zelfs water uit wat ik dronk… Je kan er weinig aan doen. Behalve geen vette dingen eten en thee werkte wel goed bij mij! Beterschap iig (:

jaa ik sprak net gelukkig me vriend op msn hij komt zo deze kant op! ik hoor het idd van veel mensen dat buikgriep nu heel erg heerst, het is ook heel erg besmettelijk en ik MOEST werken van mijn baas, ik werk in een zonnestudio lekker hygienisch :S

ik had bijna het zelfde maar dan bij voeldselvergiftiging
dokters bezoek doen! is belangerijk!
kan ook iets anders zijn een bactirie fso & dan
moet je aan de antibiotica!

Beterschap!!