buik

hebben jullie misschien tips om een wat dunnere, buik te krijgen??
en welke sport daarvoor het beste is?
en wat je het beste kunt eten en hoeveel?

Elke dag buikspieroefeningen doen. En verder helpt zumba ook wel en het is ook nog eens superleuk =)
Of je kunt gaan fitnessen.

Geen prik in drinken.
daar krijg je een bolle buik van!

^tijdelijk ja

klopt niet. ik drink niks als cola en heb gewoon een plat buikje hoor :wink:

Cola bijvoorbeeld is heel erg zuur, dus daar wordt veel suiker in gedaan zodat je dat niet proeft. Als je teveel suiker in je lichaam hebt wordt het omgezet naar vet. Lijkt me toch niet heel gezond (en het is nog onwijs slecht voor je tanden ook) en ook niet zo goed als je een dunne buik wilt.

Met buikspieroefeningen train je alleen je buikspieren. Hier krijg je misschien wel een sixpack van, maqr in principe verbrand je op deze manier geen vet.

Je lichaam gaat volgens mij na een kwartier intensief sporten pas vet verbranden. In het eerste kwartier verbrand je suiker. Wat je onder intensief sporten verstaat weet ik niet, maar bijv. Zumba is leuk en intensief, en staat er ook om bekend dan mensen dit o.a gaan doen om af te vallen.

Hardlopen, fitnessen enz… kan je ook gaan doen, of gewoon een andere sport. Iedere dag een uurtje sporten, gezond eten, water en thee drinken, en dan komt dat buikje vanzelf wel denk ik :slightly_smiling_face:

Héél veel succes ! :grinning:

In ieder geval niet te ongezond eten, want het komt al snel bij je buik aan. En verder helpen buikspieroefeningen heel goed idd. Een vriendin van mij doet aan zumba en die heeft een prachtige plate buik! :slightly_smiling_face:

Dankje voor de tips!:slight_smile: