buik

mijn buik voelt nu heel erg opgeblazen aan… nog erger als normaal weten jullie hoe het weg kan gaan? want ik voel me er helemaa niet fijn door en alles

en ik wil beginnen met hardlopen. maar ik vind het raar ook om alleen te gaan omdat ze me niet geloven en ik weet niet waar ik heen moet gaan. waar gaan jullie altijd heen?

iemand?

Hoezo is het raar om alleen te gaan, ik vind het juist fijn om ff alleen te gaan rennen zeg maar. Kun je gewoon je eigen tempo aan houden. Hoezo zouden ze je niet geloven? Ik ren verschillende rondjes, de ene keer om een klein meer hier in de buurt. De andere keer om het grote meer.

ja niet raar maar ja ik weet niet… en we hebben geen meer hier…

en mij lijkt het ook lekker om alleen te gaan maar ik weet niet precies waar ik heen moest…

Tja woon je in een stad of in een dorp?

effe lekker gaan p oepen

ik vind dat ook altijd lullig om te gaan rennen langs allemaal huizen haha. meestal fiets ik naar het bos…

atletiek baan in de buurt?
Vaak beginnen tegen een uurtje of 5 de trainingen, miscshien dat je daar nog voor kan?

Een atletiekbaan is ook zowat… Ga je 10x het zelfde rondje rennen. Kun je idd niet ergens heen fietsen, naar een park of bos ofzo?

ja ik woon in een dorp. maar het liefst wil ik ook s’avonds want dan is het donkerder enzo… maar ik kan wel naar het bos maar s’avonds mag ik niet en overdag kan ik wel. en ja dat dacht ik ook als ik langs huizen zou rennen.
ik deed eerst altijd bij een atletiekbaan maar daar zijn ze rond 9 uur pas klaar en ervoor kan maar dan moet ik van school meestal naar huis en dan weer terug want ligt bij school in de buurt

hoezo dat nou weer…

dan meteen na school in het bos

ja dat kan opzich wel.

als je echt een opgeblazen buik heb kan je dat er niet afsporten (vet wel natuurlijk, maar dat heeft niets met opgeblazen te maken)
Hm… hoewel sport wel zorgt voor een betere vochtafdrijving.

ANYHOW. Je kan teveel vocht vasthouden waardoor je een opgeblazen buik krijgt, dat heb ik ook vrij vaak en al helemaal als ik ongesteld moet worden.
Wat je er, afgezien van opgeblazenheid rond ongesteldheid, aan kan doen is minder zout eten, want zout houdt vocht vast.

Ja het opgeblazen gevoel is nu ook wel weer beetje weg. maar voelt gewoon echt kut aan. en moet ook niet ongesteld worden en heb volgens mij ook niet veel zout op want had alleen 2 boterhammen op

Wat is je gewicht, lengte,leeftijd?

me gewicht is verschillen de ene keer weeg ik 45 en dan weer 47 dus ongeveer 46
en ben 1,64 en 16

waarvoor moest je dat dan?

Nouu, dan kan ik ong.weten waar het aan ligt. Stel je bent te dik, kan het ongeveer daar aanliggen. Maar je bent absoluut niet te dik :ok_woman:
Duzz weet ik het ook niet echt. Misschien even afwachten…
Googelen??

ooh haha
ja ik heb best dunne benen en armen najaa bj me benen slobbere me broeken laat maar zeggen.
maar bij me buik zit juist echt vet dat is het enegste wat beetje dik is (A) maar niet echt vet dik maar meer zo zwangere buik achtig niet dat ik dat ben haha