buik zit te grommen...

Hallo!
Ik heb een klein probleempje . Zoals vele meiden hier heb ik nu toetsenweek, dat betekent elke dag 2 uur in stilte je papieren invullen.
Mijn probleem : mijn buik zit àltijd te grommen.
én ik heb geen honger…Ik eet in de ochtend zelfs meer nu maar het helpt niet.
Voor anderen is het misschien grappig maar ik haat het zo omdat ik me dan niet kan concentreren ;'D

Heeft iemand dit ook? En mss tips want soms schaam ik me er wel voor x’D

Hmm, ik weet het eigenlijk niet. Nog meer eten? Of je kan er helemaal niks aan doen, en heb je gewoon veel lucht of ruimte daar (zodat je het altijd hoort, want je hoort je maag bezig zijn en zonder vulsel hoor je dat erger).

oke dat had ik vandaag ook… echt genant schaamde me dood… maandag maar wat meer eten van te voren :expressionless:

1. Waarom zou je je daar in hemelsnaam voor schamen? Is toch alleen maar lachwekkend =P
  2. Oordoppen indoen, zodat je het zelf niet hoort en je beter kan concentreren.

Heb ik ook is gehad in de toetsweek x-x’
Daarom hield ik standaard een flesje water op de tafel ;O
Dat hielp bij mij ^^

dat heeft niet altijd met honger te maken, het kan ook als je gegeten hebt. Dan zijn je maag en darmen bezig met verwerken, dan hoor je vooral sappen stromen. Ik denk niet dat je daar ‘iets’ aan kan doen, aangezien het gewoon lichaamseigen processen zijn. Maar je zou inderdaad oordoppen in kunnen doen zodat je het zelf minder hoort. Of gewoon leren accepteren, want je zult het waarschijnlijk wel gewoon houden.

Waarom zou je je nou weer schamen >.>
En ik heb geen tips…

haha, had ik ook bij scheikunde.
ik ging me zo klein mogelijk make, of met etui kuhtte.
maar je moet het gewoon negeren, doe alsof het je buurman/vrouw is.

je buik maakt dat geluid niet, je darmen doen dat.

Haha dat had ik ook laatst.
Was het doodstil in de klas, begint mijn maag opeens te knorren :’)

je darmen

Mensen weten nu wel dat je toevallig weet dat je darmen dat geluid maken. :'3

ikzeghetalleenmaarhoorsorry!?

Okee relax.
Ik zeg altijd dat m’n maag begint te knorren :’)

haha dat heb ik soms ook XD
meestal duw in dan in me buik en hoor je het minder, of begin op opeens hard te praten. Maar dan in de les, als je egt stil moet zijn helpt dat niet x3

Ik had dat vroeger ook altijd, dan twee boterhammen, stuk fruit en speculaas of chocolade ofzo er nog bij eten en het was meestal wel over

Probeer eens decadent veel te eten :stuck_out_tongue:

ja en darmen zitten in je buik :ok_woman:

oeps ik bedoelde maag :blush:

hb dat ook,drink nu bijna nooit drank met bubbels en nu is’t veel minder
:]

Ik heb dat ook vaak, nadat ik heb gegeten en lig bijv. even op bed met mijn vriend tv te kijken gromt me buik. Me vriend; heb je nu nog steeds honger? Maar dan zit ik gewoon helemaal vol… very strange. :crazy_face: