Buik/rugpijn

(Ik weet niet precies waar dit topic past)

Vrijdag middag kreeg ik last van mijn onderrug, en die pijn is een beetje doorgelopen naar het midden van mijn buik (dus net onder mijn ribben, in het midden) hoe later het werd hoe erger, soms was het even weg en dan komt er wee opeens een pijnscheut en dat voel ik over mijn hele lichaam en krijg ik kippenvel overal, zelfs op mijn wangen.:'3
Nouja, sinds vrijdag middag heb ik dit elke…eind van de middag.
Het voelt een beetje als menstruatie pijn maar ik ben net sinds vrijdag niet meer ongesteld.

Heeft iemand dit ook, of weet iemand wat het is?

geen idee, maar ik heb dat altijd als ik ongesteld moet worden

ik heb geen idee wat het is, misschien moet je morgen naar de dokter.

Misschien iets met je darmen? Ik zou maar even naar de dokter ja.

geen idee, mssg toch nog kramp maar heb je het morgen nog zou ik even langs de dokter gaan

Ja, ik wou zelf ook al naar de dokter maar weinig tijd + mijn moeder denkt dat het niet nodig is ( ze denkt dat het stress is, maar ik stress niet zo erg nu)

tja, kzou het zo snel ook niet weten, onderrugpijn zijn ook vaak je nieren, maar dat verklaart dan niet de buikpijn in het midden van je buik

Je kan denk ik ook wel gewoon bellen naar de dokter en dan je klacht vertellen.

ik had het laatst ook heel erg,precies wat jij zei.
en ik had het dus tegen mijn moeder verteld en die zei dat het kwam omdat ik ongesteld moet worden / ik was dus ongesteld.
miss is dat het? maar je kan altijd zalf kopen tegen rugpijn ik heb dat 1 keer opgedaan & weg was het !

Merk je iets vreemds op aan je urine? Want bij een blaasontsteking heb je daar ook pijn

Misschien iets met je nieren? Ik heb geen flauw idee. Blaasontsteking? Ik zou even naar de dokter gaan.

Nee, ongsteld kan niet. En ik kan ook nog gewoon normaal plassen ( en de rest ook:3).
Maar ik ga nu even een afspraak maken met de dokter, want het lijkt elke avond erger te worden en vanacht lag ik half te kreperen.

heb je het niet aan de rechter kant van je buik/rug? want daar zit je blinde darm en als die ontstoken is, is het niet goed Ö

Nee, het zit allemaal in het midden, ook in mijn rug. (In mijn ruggegraat dus, soms gaat het ook naar mijn onderug)
Ik heb net een afspraak gemaakt, maar ik kan woensdag pas.

Miss is er een zenuw scheef geschoten, dat ie ergens tussen een wervel ofzo zit?

Ik heb ook vaak last van mijn onderrug (vanwege een blessure, dus iets anders dan dat van jou) maar Alive Intense werkt heel goed tegen de pijn. Misschien kan je dat als pijnstilling gebruiken. Verder is het gewoon afwachten wat de dokter zegt. Het kan van alles zijn.

gewoon naar de dokter

Dat heb ik een paar maanden geleden ook gehad. Alleen was dat bij mijn buik buikgriep en bij mijn rug een overbelaste rug maar dat was na 4 dagen over. In het begin werd het wel steeds erger en toen was het opeens weg, en ik ben er wel voor naar de dokter geweest, dus als ik jou was zou ik dat ook maar even doen want je weet maar nooit wat het is. Eerst dachten ze bij mij dat ik een nierbekontsteking had maar dat was gelukkig niet zo.

Ik heb weleens van die dagen dat ik om de paar uur een hele erge buikkramp krijg (zonder dat ik ongesteld ben). En dan krimp ik echt in elkaar van de pijn. Maar dat gaat bij mij meestal gewoon weer over.