buik probleempje

Hoi,
ten eerste wist ik niet goed in welke categorie ik het moest zetten, dus sorrie als het fout staat.
En ik heb gezocht, maar niks helpvol gevonden.

Maar ik heb dus een klein probleem. Ik doe al een tijd buikspieroefeningen, om een mooie platte buik te hebben. En op zich lukt het, ik heb al vrij veel spieren, en boven mijn navel is het mooi plat, maar het deel onder mijn navel blijft altijd zo een bult :frowning_face:
Weet iemand waarom? of wat ik kan doen? Ik doe zooooveel oefeningen, maar hij blijft gewoon dik doen.

Dankjeee xx

ten eerste, het staat goed volgens mij ;p.
en ten tweede, ik heb het ook. dan krijg je zo’n bobbel, volgens mij heeft iedereen dat gewoon (meisjes dan) want dan kijk ik of andere meiden dat ook hebben als ik op het strand lig en dat zie ik vaak dan wel. dus het is sowieso niets om je zorgen over te maken en volgens mij ook niet echt iets om aan te doen.

ik heb het ook. ):

Ik heb het ook, en wil er zo graag vanaf, want ik wil verder met mijn vriend, maar ik ben te onzeker D:

ooh, oke, maar ik stoor miij er soms aan :blush: want dan heb ik zo een strak topje aan, en is het heel mooi, en dan zo onderbuik en lijk ik daar superfat ( egt overdreven :blush: )

oh dat moet je egt niet zijn :slightly_smiling_face: je vriend houdt vast van je zoals je bent. ik was ook onzeker erover, maar hij vind dat het zowat bij me hoort intussen :slightly_smiling_face:

ja maarja, het is gewoon, de eerste keer dat we het erover hebben om verder te gaan, en hij weet dat ik onzeker ben, en hij zegt neej je hebt een mooi lichaam. maarja, ik ben gewoon heel veel aangekomen nadat ik mijn eetstoornis overwon, en hij weet niks over die eetstoornis af. En als hij dan zegt van: ja je hebt een beetje buikje, maar dat maakt niet uit hoor! Dan val ik snel terug…

Misschien moet je het hem vertellen?:slightly_smiling_face:

probeer er mss met hem over te praten? En er zijn wss ook dingen waar hij onzeker over is en die jij ook normaal vind hoor :slightly_smiling_face:

hahah ik heb dat ook
ik vind het altijd net lijken alsof ik beginnend zwanger ben

Hij is je vriendje dus hij vind je mooi zoals je bent :]

Ik sport heel veel, maar ik heb ook nog steeds onder bij me buik dat het niet plat is. Gewoon een vrouwen ding denk ik?:’]

hahaaa :slightly_smiling_face: ieddereen heeft dit dan of wat? oef, dat stelt me al wat geruster :blush:

Dat heb ik ook, ik heb zolang van die oefeningen gedaan, maar dat gaat gewoon niet weg. Maar eigenlijk heeft bijna iedereen dat hoor

heb volgens mij op girlscene
eens gelezen dat da vetlaagje is om je baarmoeder enz te beschermen
dus dat het super moeilijk is om kwijt te raken omdat je lichaam er alles aan zal doen om dat te verkomen

gewoon normaal dus :wink:

ik heb het ook :frowning_face: en probeer er ook vanaf te komen maar het lukt gewoon maar niet. GRRRR

da’s gewoon normaal hoor =)

ieder meisje heeft onder haar navel een bobbel. dit is een onderhuidse vetlaag die later nodig is voor baby’s haha. toch nog iets opgestoken bij biologie. :woman_student: