Hey, hier ben ik weer
Ik vind mijn buik en mijn dijen iets te dik. Hoe kan ik buikspieren ‘maken’ ?
Sit-ups, ja, dat weet ik al. Maar weten jullie iets anders voor de buik ? En voor de dijen (cellulitis)
Ik zoek dus oefeningen om thuis te doen.
Hardlopen, zwemmen…
ik doe elke dag voor het slapen 35x sit-ups ,
knipmessen
fitness! ow sorry je bedoeld thuis.
uhm met zo een half rond ding, daar kan je je buikspieren mee oefenen:
bremshey
http://www.google.nl/imgr…qayUM5Y6ULEPq_wO4QUUdGqyE=&h=150&w=149&sz=26&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=GNk1ktKyaAGW-M:&tbnh=120&tbnw=119&ei=xNXnTb-0CcbtOenlwN8J&prev=/search%3Fq%3Dbuikspieren%2Btrainen%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26biw%3D1440%26bih%3D796%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=334&page=1&ndsp=30&ved=1t:429,r:29,s:0&tx=52&ty=61&biw=1440&bih=796
```html
Oké het is heel moeilijk uit te leggen, maar ik ga mn best even doen! Je gaat plat op je rug liggen en doet je bovenbenen zegmaar schuin naar boven. Dan houd je je onderbenen recht. Wacht ik doe er wel even een voorbeeld plaatje bij. Naja dan doe je dan 5 x 10 seconden, en tussen elke 10 seconden 5 seconden pauze. Het lijkt niet zwaar, maar het is echt vreselijk en ik zie er elke avond tegenop om het weer te gaan doen! Maar je krijg er echt spieren van, want binnen 2 weken begon ik het verschil al te merken! Ohja, sorry voor de slechte tekenkunsten! Haha
```
hoela hoepen voor je buikspieren!!!
Pilates oefeningen zijn goed voor je buikspieren en niet zo standaard als sit-ups
Moet je even op youtube kijken!
youtube! Daar is genoeg te vinden.
opdrukken en die oefening met; benen op schouderbreedte en met een rechte rug door je benen zakken; ik weet niet hoe het heet,maar het is goed voor je bovenbenen, haha.
ik zit al een maand op een vechtsport, ik had gewoon een normaal buikje, nu kan ik de spieren voelen.
ohja ik kan spieren in mijn rug vastpakken O_o
ik kan niet een 1 x een situp en weet niet of het nou komt doordat ik slechte spieren heb of te dik ben of het verkeerd doe haha.
Fitness is wel handig, dan weet je zeker dat je niets verkeerds doet.
```html
Na 2 weken al ? Okay, dàt ga ik écht doen
```
ik vind mezelf ook best wel dik enzo.
en ik had een tijdje geleden pijn in mn knieën.
de dokter zei dat het door mn dijen kwam, dat die te dik waren.
dus wou ik gaan trainen enzo, ik tennis wel 1 x per week, maar volgens mij was dat niet goed genoeg ofzo. ;p
maar ik had dus een heel handige app gevonden, namelijk de Nike Training Club, en daar kan je allerlei workouts doen!
En het werkt echt! Ik heb nu best gespierde benen gekregen (na 3 maanden) en mn [boven buik]? is ook gespierder geworden. Voor mn onderbuik moet ik meer cardio gaan doen denk ik. (:
Ik ga ook beginnen met buikspieroefeningen voor het slapen, schijnt goed te helpen.
Hardlopen, veel hardlopen. (En dan wel met goede schoenen enzo, anders werkt het niet goed)
En inderdaad, buikspieroefeningen.