Buik die raar doet, deprimerend feitje voor mezelf, en ik snap niet wat loos is

Hey meiden

Ik ben een lange tijd obsessed geweest met af willen vallen, vandaar dat ik nu best wel in paniek ben aan het raken:
Normaal gesproken als ik opsta heb ik zowat als een platte buik, maar de laatste 2 weken heb ik dat gewoon niet meer, is me buik gewoon ja… meteen al wat voller. En het word ook alleen voller hoe later op de dag. (En wanneer ik dan wakker werd met een zowat plat buikje was het dus op het eind van de dag een stuk minder. Ik heb op de weegschaal 2 x zitten kijken en ik ben juist afgevallen vergleken met eerst… Ik snap niet wat aan de hand is, ik heb gekeken of ik zwanger was, ben ik ook niet, Ik weet alleen dat ik wel vaker buikpijn heb dan normaal

Verder was ik tot 2 maanden terug obsessed met af willen vallen, en ik zit sinds 3 weken nu op een andere plek waarbij ik veel lig, misschien kan dat het zijn? (Ik heb me pc dan boven bij me bed staan nu)

Heeft iemand enig idee hoe ik weer kan zorgen dat me buik weer word als eerst? Het is echt deprimerend zoals het nu gaat…

Help? :bored:

Ga je genoeg ‘naar de wc?’
Waarschijnlijk zijn je darmen wat overstuur, wat niet gek is. Ik had/heb er ook altijd last van toen ik eetproblemen had.
Ga alsjeblieft niet zitten rotzooien met laxerende middelen als het om je darmen gaat, dat is al helemaal slecht voor je.
Drink je genoeg water, krijg je de juiste dingen binnen (vezels?)
Ik denk dat het probleem voornamelijk daar ligt.

regelmatig eten en producten zoals fruit, donker brood, rijst en veel water.
stukje wandelen na het eten zorgt voor een makkelijkere vertering