Budget waterproof mascara, iemand een goede?

Hoi,
Binnenkort ga ik op vakantie en het is een typisch “zon zee strand zwembad” vakantie.
Wie o wie weet een goede waterproof mascara die echt de hele dag blijft zitten en waarbij je wimpers niet aan elkaar gaan plakken? Niet alleen dus voor een regenbui bedoeld, maar die ook het zwemmen in de zee/zwembad aankan en het liefst met een prijs van 5 tot 10 euro.

Alvast bedankt! xx

ps: sorry als er al een topic is die hierop lijkt !

Ga naar de (beverwijkse) markt, dan heb je duurdere merken voor 5 euro.

Maar bij mij werkte miss sporty altijd wel goed. (diezelfde mascara gebruik ik nietmeer)
maar de meeste mascara’s blijven niet zitten als je gaat zwemmen

Miss sporty pump up booster waterproof ofzoiets?

Ik heb er één van de HEMA, heb ik alleen nog niet getest in een zwembad/zee, wel onder de douche en gewoon gezicht wassen, dan gaat hij er echt niet vanaf. Die was geloof ik 4 euro. (:

Zelf ook wel benieuwd, upje!

Ik heb er ook 1 nodig!

De maybelline volume express waterproef versie is super goed, alleen hij is €15,-
Maar er zijn best vaak aanbiedingen waarbij je hem voor €10 kan krijgen, dus misschien kan je hem dan kopen!
Hij is wel echt heel goed!

dankjewel voor de tips :slightly_smiling_face:

Ik vind de volume waterproof 01 black mascara van essence ontzettend goed! Een echte aanrader.

Eefie x

Was laatst bij mijn Kruidvat (weet niet of het landelijk is of niet ;p) een actie dat alle mascara’s zo’n beetje 10 eurie kostte, dus ook die dingen van Maybelline en Loréal Paris. Heb er toen eentje van Loréal gekocht, waterproof. (:

ik heb de ‘get big lashes’ waterproof versie van essence en heb er meteen mee gezwommen, geen enkele zwarte veeg!!

Koop die transparante mascara van Catrice die ervoor zorgt dat alle niet-waterproof mascara’s toch waterproof worden. Zo kan je je reguliere mascara blijven gebruiken en weet je zeker dat hij werkt voor jou en heb je dus geen kans op verlies van geld aan een waardeloze mascara.

ik ben fan van Essence BIG! LASHES WATERPROOF (of hoe die ook heet) supergoedkoop!!