Budget romantisch avondje?!

Hee,

Vanavond komt mijn vriendje naar mij toe en we zouden iets leuks gaan doen!
Het enige probleem is … mijn geld staat nog niet op mijn rekening (is weer te laat , net als je het nodig hebt!) en we wilden iets leuks doen!

Ik heb hem al een tijdje niet gezien vanwege dat hij druk is met school , dus ik wil er wel iets leuks van maken!

Iemand miss budget ideëen?
Eten koken is helaas geen optie , hij komt pas na het eten haha.
Had wel voorgesteld om in het park te wandelen , maar heeft er iemand nog leukere ideëen?

Alvast bedankt!

x

[i]Je kunt gaan wandelen in het park, en daar gaan picknicken ofzo? Met kleine hapjes? Tip: aarbeien met slagroom XD tis toch nog lang licht en mooi weer dusja (:

[/i]

Haha ja dat klopt!

Dat is zeker een optie!
Gister avond was de lucht hier zooo mooi , roze /rood/ paars

Dus hopen dat het ook zo is vnvnd!
En niet gaat regenen…!

Oeh ja kunnen jullie samen zonsondergang kijken. Als dat niet romantisch is dan weet ik het ook niet meer XD

Ik heb gister mn vriendje mee uit eten genomen voor zn verjaardag
Kostte me 65 euro 0.0

Ik weet in ieder geval zeker dat jij een leukere avond hebt dan ik XD ik moet met mijn vriendje het WK gaan kijken, jeuj :’)

Hahaha :stuck_out_tongue:

Das wel erg , ooh ik hoop dat ie niet weet dat het op tv is … anders kan ik er vnvnd miss ook aan geloven :O!

Mja , je hebt n geluk … voetballers zijn soms wel knap (A)

Hahah, ja das waar. Heb ik ook wat leuks om naar te kijken XD achja we zijn tenminste weer eens bij elkaar :'D

haha klopt

Ik laat hem iniedergeval vanavond de gids niet zien :stuck_out_tongue:

Mr denk dat k idd voor de zonsondergang ga!
Hopelijk vind hij het net zo romantisch als mij XD weet je nooit met manne

Voetbal is best leuk toch?
Sowieso als Nederland speelt :grinning:
Maar mijn avond was zeker heel leuk :grinning: Was de nacht daarvoor ook bij hem blijven slapen en heb m 's ochtends ontbijt op bed gegeven (beschuit, aardbeien en slagroom). Hij was eigenlijk woensdag jarig, maar toen had ik gala, dus kon ik eigenlijk niet langs komen…

Maar ik weet niet wat je vriendje leuk vindt, maar je kan idd picknicken, hem een massage geven, boswandeling, film kijken.
verder weet ik eigenlijk nu niet zoveel

Ohja, je kan ook nog in een meertje gaan zwemmen (als er een zwem meertje bij je in de buurt is)

Nou, de meeste zeggen wel dat ze niet zo van dat romantische gedoe houden. Maar volgens mij vinden ze het stiekem best leuk :'p als ze er zelf maar niet voor hoeven te zorgen haha XD

haha ja idd!

[i]Ja oke maar Nederland speelt niet he :’) hij zei kom je het hele wk maar hier om te kijken… Ehm nee?

Ik vind 65 euro voor uiteten trouwens niet heel duur ofzo. Maar is idd altijd wel leuk en dat ontbijt op bed is echt heel lief (: tis dat wij bijna nooit bij elkaar mogen blijven slapen ._. anders had ik dat ook weleens gedaan. Zwemmen is ook superleuk, maar dan moet er idd net iets in de buurt zijn. [/i]

Haha jaa die is er wel in de buurt een meertje =)
aaaah mr wel schattig dat je je vriendje ontbijt op bed hebt gegeven!
Als ik dat probeer is hij altijd eerder dan mij wakker of zo nieuwsgierig dat het geen verrassing meer is XD

Nee, weet ik, maandag half 2 tegen denemarken :sunglasses:
Maar 1 of 2 wedstrijden met m kijken kan je toch wel voor m over hebben?
Mijn vriendje is niet zo’n enorme voetbalfan, voor zover ik weet, ga met vrienden/vriendinnen de wedstrijden kijken :grinning:
Opzich, voor 2 personen wel vind ik, maar goed, het was lekker en speciaal, dus het maakt me ook niet zoveel uit :slightly_smiling_face:

Bij mij was het ook de eerste keer dat ik bij m mocht blijven slapen :slightly_smiling_face:

Ja naja, hij had het niet verwacht en ik had tegen m gezegd dat ik even een restje make-up eraf ging halen xD Dus dat scheelde :slightly_smiling_face:

haha ja dat scheeld , ik sneak mr gewoon uit bed XD

Te opvallend dus!
Maar ik ga nu ff sportief doen XD zumba !
Mr bedankt vor de tips iniedergeval!

Miss dat ik m morge vroeg ontbijt op bed ga geven!
(poging tot haha)

x

wat ook leuk is,
koekjes bakken en dan samen het beslag kneden.
dus met zijn tweeen in 1bak. dat hij achter jou staat! ^^
lekker dicht tegen elkaar aan!

en dan ondertussen knus op de bank zitten knuffelen en zoenen.
en als die koekjes klaar zijn elkaar voeren ^^
en daarna lekker lang romantisch wandelen! (’:

wokken echt leuk