Budget parfum

Heee

ik zoek lekkere luchtjes die niet al te duur zijn (niet meer dan €25,-)
Drop hier je aanraders (:

Bruno Banani Woman (iets van 14 euro), The Master Perfumer Amber en White Lilly zijn aanraders! Beide te koop bij Kruidvat. En als Yves Rocher sale heeft dan zijn hun geuren ook aanraders. :slightly_smiling_face:

Sexplosion bij de Action! 2 euro ofzo! Hele zoete geur.

Christina aguilera, beyonce, body shop, playboy

Essence heeft hele lekkere en goede luchtjes.

The Master Perfumer!
Heel goedkoop

Maar voor €25 kun je echt veel merken parfum kopen hoor

Parfum ; Amor, Amor van cacharel is ongelooflijk bekend en ruikt zalig, nogal zoetig. Het is wel rond de 20- 25 euro. Bij Action moet je ook eens kijken want daar koop je soms echt goede luchtjes voor 4 euro

Edit: Sorry maar amor amor ksot 30euro, enkel 25 als hij in promotie stond dus vergeet wat ik heb gezegd

Parfum van de Zara!

Katy perry killer queen 20 euro. En zelf vind ik escada born om paradise zoooo lekker maar dat zit wel een beetje boven het bedrag dat je uit wilt geven.

Hema parfum is ook heel lekker! 15 euro.
en dan vooral Passionated en Dreamy

Een goed parfum hoeft niet altijd duur te zijn hoor.

Ja die ruikt echt super lekker!

Replay for her en Replay your fragrance zijn ook lekker.

victoria’s secret body mist!

ja idd, die kosten maar iets van 10 euro per stuk.

Beyoncé heat en heat rush!

Ik had laatst bij de Etos Tommy Hilfiger parfum gehaald (Tommy Girl, eau de Prep). 100 ML voor 20 euro en die is zooooo lekker. Etos heeft 1 keer in de zoveel tijd van die aanbiedingen en deze parfum zie ik wel vaker voorbij komen bij kruidvat/etos etc voor 20/25 euro.

Mexx ice touch
Mexx fly high
Avril Lavigne wild rose

Geurtjes van Christina Aguilera, Puma, Beyoncé, en let op aanbiedingen! Pas bij de Kruidvat Guess Seductive 75 ML voor 19,- gehaald :flushed: :slightly_smiling_face:

Bij ons in de stad is nou een parfurmerie die alle geurtjes namaakt, van Abercrombie tot Gucci Guilty alles kun je er vinden en is het geurtje er niet? dan kun je hem altijd bestellen. Deze geurtjes zijn echt precies de geur van de orginele parfum, het enige wat niet hezelfde is de flacon. Voor 19,99 20 ml is dat echt een koopje!

Blijf je die dan ook lang ruiken?