Budget naar Londen?

-

-

Ik ga ook naar Londen ! :slightly_smiling_face:

Ik weet niet presies wat je allemaal in de planning hebt om te gaan kopen, of wat je graag nog zou willen kopen, maar als je bijvoorbeeld een mooi spijkerbroek wil en wat leuke shirtjes en gewoon wat souveniers dan denk ik al gouw aan 100 euro.
Maar kun je niet gewoon je pinpas mee nemen en daar dan gewoon pinnen, dan zit je niet direct vast aan een bedrag…

-

Hee. ik ben met school in Londen geweest. Ze zeiden dat je tussen de 50 en 100 euro mee moest nemen. maar dat was sowieso zeg maar. voor eten en drinken enzoo. En daarnaast nog geld om te shoppen. Ik zou ind. ook gewoon je pinpas meenemen. alleen moet je eraan denken dat je niet op elke hoek van de straat achter elkaar gaat pinnen want het kost wat extra geld om op te nemen. In de winkel rekenen ze dat er niet bij ;d

Ik zou mijn pas ook eerder gaan gebuiken voor noodgevallen, hele mooie one of a kind schoenen (A)

En ja t is mn eerste keer Londen. Met school ga ik.

pinpas is altijd handig, ik ben deze kerst geweest en zorgde dat ik 400euro op mn rekening had, en dan elke keer 50 pond pinnen, uitgeven en dan weer pinnen. Maar ik moest daar natuurlijk ook eten en alles van betalen. Maar door weinig tijd, veel toeristische dingen gezien, en een kleine koffer, heb ik weinig gekocht… Enkel cd’s, boeken en spulletjes van lush, die daar goedkoper zijn dan hier!!

asos is allen een webshop toch?¤

-

-

-

Ik leg sinds oktober elke maand/week geld in een potje, deze is dan voor Londen, er zit nu al zoon 90 euro, heel mooi, gewoon je kleingeld er in doen :stuck_out_tongue:

Ik ben in mei naar Londen geweest.
Ik had toen iets van ¤250,- op mijn rekening staan en niks contant.
Pinnen in winkels is daar wel heel anders dan hier. Net zoals met een creditcard zeg maar.

-

-

Hoi allemaal,
Ik ga in oktober 2 weken naar london voor een engelse taalcursus! Ik heb alleen geen idee hoeveel geld ik mee moet nemen! Ik zit in een gastgezin dus krijg daar ontbijt en diner, maar lunch moet ik dus zelf betalen! Ik ben niet van plan om heel erg te gaan shoppen ofzo! Zijn het openbaar vervoer en bekende attracties duur? alvast bedankt!

pinpas en 60 pond cash.
Zorg dat je minstens 200 in totaal hebt, beter teveel dan teweinig.
Londen is duur, dus hou daar rekening mee.
Pinpas is altijd handig, en wat cash ook. ga je met school?

hmm sowieso wel ongv 200 op je rekening van 1 pond = 1.15 ongeveer.
ik was laatst op werkweek, en ook al kreeg in lunch…heb wel een paar kee rin de stad gegeten… ik heb ongv 150 euro uitgegeven… aan alleen shoppen en eten :stuck_out_tongue:

waarom doe je streepjes

streeepjeees

http://open.salon.com/blog/dudeinhammock/2008/09/05/files/zebra-picture1220629421.jpg

Gheghehehehehe xD