Budget kleding.

Ik zag pas op Tumblr een meid uit Amerika die op een vlooienmarkt spotgoedkope, nieuwe kleding had gekocht. Het zag er ook echt heel leuk uit, net zoiets als kleding van de H&M. Nu vroeg ik me af: hebben wij ook zoiets in Nederland? Want naar mijn idee zijn de meeste vlooienmarkten vooral tweedehands spullen enzo…

Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar. upje

Hier op de gewone markt op vrijdag en zaterdag is geen 2e hands maar gewone nieuwe kleding voor een koopje.

Nieuwe spullen van de vlooienmarkt…zal wel new dead stock zijn geweest.

Wij hebben hier op de markt ook veel kleding, maar die meid had het gekocht voor een niet normaal lage prijs, ze betaalde voor een vest wat bij de H&M 15 euro zou kosten maar 2 euro.

Dat denk ik ook wel, maar dat zou niet echt een probleem zijn, maar waar heb je dat in Nederland?..

Ik heb geen idee. Misschien bij de restpost?

Restpost, action, markt, verder zou ik het ook niet weten.

in amsterdam heb je wel van die leuke markten! noordermarkt bijv.

bij zo’n dingen moet je gewoon telkens geluk hebben dat er wat leuk bij zit. en véééél geduld hebben

soms heb je dat ook op de dappermarkt, dan zijn er gewoon oude collecties overgenomen die ze dan voor goedkoop doorverkopen… maar als het goed is mag je dan niet laten weten dat het van de h&m is… dus is het label er wel af…

Tuurlijk hebben we dat ook in Nederland, je moet gewoon wat beter zoeken op vlooienmarkten en bij de kringloop/leger des heils/goededoelenwinkels.
Ijhallen is wel wat duurder maar daar hebben ze vaak wel leuke dingetjes.

Dat zullen we vast wel hebben, maar je moet wel geluk hebben om precies iets leuks te vinden!
maar bijv. de primark is ook ontzettend leuk en heeel goedkoop!
mijn hele outfit (incl. schoenen en ondergoed) die ik nu aan heb is van de primark voor ong… 45 euro!

Idd erg goed zoeken, markten afstruinen, of op internet op zoek gaan naar leuke webshops die goedkope kleding verkopen!

dat valt wel mee hoor ik ben er gister geweest en het viel qua prijzen erg tegen

Een moeder van een vriendin van mij had een keer allemaal echte merkspullen zoals Uggs, Burberry vesten, D&G etc.
Voor echt heel goedkoop en dan organiseren ze soms een avond bij iemand en dan kan je dingen kopen.

zoals iemand hierboven al zei, op de markt vind je soms restpartijen. denk dat de vest van je vriendin ook n restpartij was, had n x zelf van de markt n leuke vest voor 3euro, was ook restpartij. op de markt heb je soms echt leuke koopjes. af en toe vind ik online ook wat leuks voor n spotprijs vooral in de sale bij stylishwear en hm en in combi met kortingcodes is t wel heel scherp geprijst