Buddie probleem

Heee meiden,

ik heb een probleempje, ik had een tijd wat poosters op mijn muur gehangen met dat buddie, maar ik wou ze eraf hebben aangezien ik wat anders wil maar nu blijven er allemaal lelijke plekken over en ik heb een witte muur (het is een gebobbelde muur). Weet iemand hoe ik dit er helemaal af kan krijgen? of is de enige optie om het opnieuw te schilderen??

en heeft iemand misschien ook een idee wat ik daarna op me muur kan hangen ofzo, want het is ander zo’n kaale witte muur (:

wat fotos van de muur:

Volgensmij is opnieuw verven de enige optie inderdaad, als je er toch weer iets overhangt is het niet erg. Misschien een mooi schilderij?

ja daar was ik al bang voor haha, nja als het goed is hebben we nog de verf in de buurt.

ik weet niet, ik heb aan de anderekant een hele hoge muur en daar wil ik ook allemaal lijstjes met mijn tekeningen ophangen en aan de rechterkant van me bed heb ik ook al een lijst met wat foto’s erin dus word het dan niet te veel lijstjes?? :astonished:

Buddie? Dat ken ik niet :’). Maar het ziet er inderdaad naar uit dat die vlekken niet weg te krijgen zijn, alleen door opnieuw te verven.

ja het heet officieel geloof ik anders, maar veel mensen noemen het zo haha (": het heet ook wel kneedgum

Je kunt ook de stipjes schilderen, dan heb je een muur met stippels

haha ja, me vader stelde een tijdje geleden ook voor dat ik een muurschildering in me kamer kan maken.
dus ik denk dat ik dat dan op die plek doe en dan indd ook over de vlekjes iets schilder :grin:

Kijk wil uit met dezelfde verf er weer overheen doen, want de verf is waarschijnlijk verkleurd, je zal dan alles over moeten verven (ja, ervaring).

Oh goed dat je het zegt hahaha (":