Buddha to Buddha armband of fiets?

Wat zouden jullie kiezen? Ik word bijna 16 en heb geen idee…
Bij mijn ouwe fietsen doen de versnellingen het niet zo goed meer en het zadel is lek…

Ik zou voor een fiets gaan! Daar heb je echt veel meer aan vind ik ;p

is dit serieus, of ben je aan het trollen…

serieus, alleen ik zag later pas dat het in de verkeerde onderwerp stond… sorry

Een fiets. For sure.

Kan je niet gewoon een nieuw zadel vragen en je versnellingen laten repareren? :slightly_smiling_face:

Fiets!

Een fiets.

Een fiets. Ook omdat ik dus echt niet snap wat iedereen zo leuk vindt aan dat Buddha to Buddha.

Een fiets. Die armbandjes zijn mode, binnekort zijn ze weer uit en dan zou je er niks meer aan hebben. Aan een fiets heb je veel meer en ook duurder toch? :")

Wat heb je in godsnaam aan een armband…? Aan een fiets heb je behoorlijk veel, dus ik vind deze vraag een beetje raar?

Een fiets kan je, als het moet, voor een prikkie kopen, een armband lijkt me een specialer verjaardags cadeautje.

Ja maar als het voor een prikkie is heb je meestal een saaie tweede handse. Ik zou voor mn verjaardag meteen een nieuwe fiets vragen die je echt heel leuk vind van de fietsenzaak. Een armbandje kan je zo ook wel kopen.

Als jij iets met buddha’s hebt, zou ik een buddja armbandje kopen.
Ik vind dat zelf persoonlijk een leuker verjaarsdagscadeautje, omdat je er dan een herrinering aan hebt en je kan hem bewaren als je hem niet meer past of leuk vind. Dan heb je in de toekomst een herrinering aan deze verjaardag. Een fiets kan je volgend jaar bij wijze van spreken ook nog kopen en daar doe je wel wat langer mee. Het is natuurlijk jouw keuze, maar toch.

Ik heb bijv een d&g horloge gekregen van mn ouders toen is geslaagd was voor diploma die heb ik al bijna 4 jaar en hij is me heel dierbaar.

fiets!

Fiets zeker weten.