bucketlist, ideeën welkom.

Dus, ik ben bezig met het maken van mijn bucketlist. Het is al een aardig lange lijst maar ik wil nog meer leuke dingen doen in mijn leven. Het hoeft niet iets groots te zijn. Als jullie leuke ideeën hebben zijn die natuurlijk welkom! (dingen als skydiven waar iedereen gelijk aan denkt heb ik waarschijnlijk al.) :wink:

Je hebt echt zo extreem veel voorbeelden op internet, google het dan heb je de antwoorden ook.

Gaat een bucketlist niet gewoon over dingen die je zelf bedenkt en echt een keer wilt doen? In plaats van dingen op internet zoeken gekozen door mensen met andere intresses …

Soms kom je zelf niet op die dingen?

Dat klopt maar aangezien ik al een stuk of 50 dingen heb bedacht, ben ik even leeg. Andere mensen hebben misschien leuke ideeën waar ik zelf nooit aan zou denken. Als negatieve reacties plaatst kun je beter niet reageren.

Ik associeer bucketlisten meer met iemand die ongeneeslijk ziek is en graag nog een aantal dingen wil doen voordat hij/zij overlijdt… Mag ik vragen of dat bij jou ook van toepassing is, of is het meer omdat je het gewoon leuk vindt om zo’n ding te maken?

Met 50 dingen heb je voorlopig meer dan genoeg, begin eerst maar eens aan je lijst zou ik zeggen.

Dit is een beetje raar haha :’) dat hoeft toch heeeeelemaal niet. Je kan het ook gewoon doen omdat je je leven wat leuker wil maken?

Is niet negatief bedoeld hoor, was alleen een vraagje :cold_sweat:

Ach, je kunt ook een bucket list hebben om inzicht te krijgen van wat je bereikt hebt in je leven. Ik denk dat mensen nu niet echt inzien wat ze allemaal bereiken omdat ze dat niet bij houden. Maar als je het opschrijft en het kunt afkruisen dan vergeet je geen dingen en ik denk dat je aan het einde van het jaar meer inzicht hebt in hoe tof jouw jaar was dan wanneer je het niet bij houdt, dan denk ik je misschien dat je het hele jaar niks gedaan hebt :slightly_smiling_face:

Misschien wat leuke dingen die ik zelf zou willen doen (en andere niet, maar mss leuk om ertussen te proppen):

• Vissen op zee
  • De big 5 in Afrika zien
  • Slapen in een tempel
  • LOTR set in Nieuw-Zeeland bezoeken (zou ik zelf graag willen)
  • Leren (ziepzee)duiken
  • Skinny dipping in zee (naakt zwemmen :stuck_out_tongue:)
  • Overnachten in de wilde natuur (bijv woestijn of in het bos)
  • Het noorderlicht zien
  • Genoeg geld hebben voor een echte Chanel tas
  • Een ECHTE berg beklimmen (ik zeg echte, want een hoge heuvel telt niet!)

Is een leuk nieuw boek ‘het bucketlist boek’ staan 500 dingen in en daarnaast nog ruimte om zelf dingen bij te schrijven.

• Leren snowboarden
  • Wandeling met vriend maken door het bos
  • 30 dagen geen suiker eten
  • Kerstcadeau’s geven aan daklozen
  • Een kampvuur feest
  • Piano kopen
  • Thailand
  • Examen halen

Dit zijn een aantal dingentjes die ik ooit wil doen.

Misschien kan je in dit topic wat ideeën opdoen: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/mijn-039life-list039-iemand-nog-ideeen-101631.0.html

Ja nja, misschien wel inderdaad. :’) Maar ik ben het verder nog nooit tegengekomen in deze setting.

haar doneren
gitaar leren spelen
geld inzamelen voor goede doel
je kleding kast uitruimen
compleet andere haarstijl nemen
kamer verven
30days butt challenge doen
dubbeldate
wokken met je vriendinnen
een festival bezoeken
je eigen liedje schrijven en componeren