Bucket list.

Hallo meiden, ik ben Shirly en word in September 16 jaar. ik wilde graag een bucket list maken, dat is een lijst met dingen die je wilt doen. ik wil 35 speciale dingen doen in het jaar dat ik 16 ben! maar ik weet er nog maar een paar. kunnen jullie mij helpen? Pleas?! xxx

de dingen die ik al heb zijn:

• Naar schuimparty gaan.
  • Naar lady’s at the movies gaan met men moeder.

Schuimparty’s zijn echt leeeukk!

• Met vriendin/vrienden op vakantie
  • een keertje dronken worden
  • Verkleed (als prinses? in een bananenpak?) door de stad rennen
  • Je hele lichaam ondersmeren met (oude) make up (lippenstift? eyeliner?)
  • Een relatie krijgen
  • activer zijn
  • Naar een wellnes centrum gaan
  • Make over krijgen van een professionele visagiste
  • Een film maken, over je eigen, filmpjes van je hele 16e levensjaar, die ongeveer 1 a 2 uur duurt
  • Dit is zo lastig

Ik wil gewoon ooit uit zo’n vliegtuig met zo’n parachute springen.
en nee ik zeg dat niet omdat dat een standaart bucketlist idee is ;p

bedoel standaard

Jessica, ooohw dat van die film maken over mijn 16de levensjaar lijkt me echt leuk. en dat van dat bananenpak is ook echt geweldig! Bedankt voor de leuke ideeën

& Frozen Smiles, dat lijkt me echt super. maar ik durfde hem er niet op te zetten omdat ik weet dat ik dat tog niet durf :slightly_smiling_face: hahaha

iemand nog iedeeën???

Ik heb ook een bucket list :grinning: zal hem er zo ff bijpakken, maar ik schrijf er ook dingen bij nadat ik ze gedaan heb. Laatst was ik bijv. op kamp in frankrijk en toen ginen we om 3 uur s nachts zwemmen in het zwembad van de buren die we niet kenden(die er atm ook niet waren) xD Dus dat komt er ook sws op :slightly_smiling_face:

Marshmallow, oooehw nu ben ik benieuwd naar je lijst! Dat zwemmen is wel heel leuk! maar dat zijn idd van die momenten die spontaan moeten komen, ik denk dat ik later in het jaar de lijst nog aanvul met dingen! maar ik wil zoizo een leuke start hebben! :flushed:

Marshmallow, oooehw nu ben ik benieuwd naar je lijst! Dat zwemmen is wel heel leuk! maar dat zijn idd van die momenten die spontaan moeten komen, ik denk dat ik later in het jaar de lijst nog aanvul met dingen! maar ik wil zoizo een leuke start hebben!

Up! iemand nog ideeën?

Ik heb er ook een gemaakt. Geen idee of het allemaal haalbaar is, maar het is wel leuk om er over na te denken.
 Vloeiend Engels kunnen spreken
 Model staan/meelopen in een modeschow
 Zwartepiet spelen
 Naar een concert van Rihanna gaan
 Trouwen
 Een kledingstuk maken
 Een walk in closet hebben
 Een eigen bedrijf/merk hebben
 Londen bezoeken
 Amsterdam bezoeken
 New York bezoeken
 Ibiza bezoeken
 65 kilo wegen
 Een week alleen maar water drinken
 Diploma halen
 Rijbewijs halen
 Een modeshow bezoeken
 Portret van iemand maken
 Een item van Chanel kopen
 Een spiegelreflexcamera kopen
 Naar de Primark gaan

:upside_down_face:

jaa, er zitten echt hele leuke dingen tussen, bedankt! :slightly_smiling_face:

Bedankt, dat van grafitti spuiten lijkt me echt gaaf!