bubble tea

je kan ook yoghurt nemen of van die fruit smaken

Heerlijk!! Ik heb eigenlijk vanalles al gehad. Yoghurt met dewberry, yoghurt met aardbei, gewoon thee met aardbei, thee met appel… maar yoghurt met appel is mijn favoriet!
Ik pak nooit die balletjes erbij want die gaan bijna nooit door het rietje, en als je die kapotbijt dan zit er gewoon sap in. Ik pak altijd een smaak tapioca(hoe schrijf je dat?) of nata de coco voor erin.

Waar in Amsterdam kan je die halen? Echt nog nooit van gehoord!

Oh echt? Handig ik studeer ook in Ehv vanaf volgend jaar dan kan ik het ook proeven :stuck_out_tongue:

inderdaad spaarkaarten heb je er ook echt super handig haha, na 5 bubbletea’s kan je er 1 gratis krijgen dus opzich best een leuke aanbieding! de melk smaak proef je eigenlijk bijna niet, nouja ik vind het vooral beetje smaken naar milkshake, maar wel heerlijk! die balletjes zijn wel wat aan de zoetere kant maar dat is wel echt lekker in de zomer! heeft iemand wel eens bubble tea warm op?

In Utrecht kun je het ook halen!
Ga ik volgend jaar eens doen als ik daar toch naar school ga. Ben benieuwd!

Coconutmilktea met tapioca :slightly_smiling_face:

wat is tapioca? het klinkt wel lekker!

In Enschede zit ook zo’n zaakje, best lekker, iig heel apart.

aaah geinig. ga k zeker eens proberen

Hmm, of het groen was weet ik niet meer, sorry haha. Maar het was wel in Winkelcentrum Woensel, was je toevallig daar? :grinning:

inderdaad het is wel groen haha, maar ook bij gewone thee en koffie huisjes kan je het wel eens drinken! best handig.

tziet er niet echt lekker uit hahaa, maar wel een x proberen`!

Het is wel lekker hoor, maar dat is mijn mening.

Hier in Antwerpen (Nationalestraat) heb je nu ook zo’n winkel. Ziet er heel hip uit, ik wil het wel een keer proberen.
De winkel heet JILI trouwens, voor wie hem nog niet kende en wel eens in Antwerpen komt :slightly_smiling_face:

Balletjes op basis van zetmeel, beetje chewy weinig smaak maar perfecte combi bij bbt :grinning:

tapioca is echt het meest lekkere, en voor mij best vullende drankje. hoera :beer:

Den Haag zit er vol mee! Met smaakje vind ik ze het lekkerst.

okee die ga ik dus ook een keer proberen, klinkt wel erg lekker! en met welke smaak is die het lekkerste?

Ik vond die balletjes zo smerig in je mond :’)