bubble tea

Wat voor een smaken hebben jullie al wel eens op en wat is een echte aanrader?
Zelf heb ik yoghurt kiwi op met lycee topping, en melk met caramel en tropical topping en wat ook erg lekker is is de mango en perzik bubble tea.

Wat is bubble tea?

’ Het is een combinatie van thee, melk, vruchtensiroop en tapioca balletjes. Tapioca balletjes worden gemaakt van cassave, hebben weinig smaak en zijn een beetje taai, net als gummibeertjes.

Bubble Tea wordt geserveerd in een glas of plastic meeneembeker en drink je met een breed rietje, zo komen ook de balletjes naar boven. Het ‘bubbelige’ aan het drankje zijn natuurlijk de balletjes, en doordat het flink wordt geschud ontstaat er een flinke schuimkraag van kleine luchtbelletjes.’

je hebt het in alle smaken en het is echt super lekker! echt een aanrader

Ik heb nog nooit op! Moest ik maar eens doen haha :slightly_smiling_face: Het klinkt wel lekker!

waar kan je dit halen dan ? En is het goed voor je? Ik bedoel niet van ‘hoeveel cal zitten er in’ maar meer van is het extra slecht voor je snap je :slightly_smiling_face: ?

Bubble tea bevat heel veel suiker en heeft niks te maken met thee. Er zit niks gezonds in :slightly_smiling_face:

Ik heb 1 keer een slok gehad en ik vond het me toch smerig. Vooral die balletjes zijn vreselijk.

ik heb een keer bubbletea met perziksmaak en tutti frutti topping gehad. Ik vond het persoonlijk niet zo geweldig, en toen ik de helft op had was ik misselijk … Het schijnt wel dat de vanille en andere smaken op melkbasis wat lekkerder zijn, voor zover mijn vriendinnen het geproefd hebben (eigenlijk vrij vaak).

Nee, bubbletea is alles behalve gezond :"). Het is behoorlijk chemisch en er zit vrij veel suiker in volgens mij.

Het klinkt wel lekker maar ik moet zeggen dat die balletjes er niet echt jummy uitzien

http://www.thespicehut.com/Assets/bubble-tea-bellingham.jpg

Ik heb het een keer gehad en het drinken zelf was best te doen, hoewel je het prima zelf na kan maken door thee, melk en suiker met een smaakje te mengen en koud te laten worden. De balletjes erin zijn fucking goor en die zuig je gewoon op met dat rietje en het is echt een heel smerig gevoel als die in je mond belanden.

ik zelf vind het inderdaad ook lekker @youthanasia je kunt het drinken in amsteram arnhem rotterdam verder weet ik het even niet zo uit mijn hoofd. Ik weet niet of het echt heel slecht voor je is, maar af en toe is echt geen ramp. En die foto met die bolletjes zo ziet het er niet uit bij mij, bij mij waren ze gewoon of wit of oranje of rood. Je moet het inderdaad maar net lekker vinden, maar ikzelf vind de melksmaken wel het lekkerste! En van die balletjes moet je inderdaad wel houden maar dat vind ik juist lekker fris eraan!

Bij een meeting dwong iemand me zowat het te drinken haha, weet niet meer welke smaak het was maar het wel best wel lekker ja :’)

haha altijd leuk toch om iets nieuws te proberen? ik hoorde het van mijn vriendinnen en toen dacht ik heeee dat klinkt wel lekker!

Hmm, bij ons in Eindhoven heb je een ijswinkeltje zeg maar, het heet ‘Zin in’, en ik neem altijd groene thee als basisthee, aardbeismaak, en dan mangoballetjes en soms een beetje cocos erin.

En oh, probeer niet de bubble tea van de kermis, die is zoooo vies.

Die balletjes zien er vies uit ja, maar ik neem altijd mango of aardbei balletjes, en zie er wel lekker uit. :grinning:

Ik wil het wel eens proberen. :slightly_smiling_face:

Nu heb ik er wel zin in, maar ik moet zeggen dat ik het best wel duur vind vergelijken met een energy drank, een blikje energy kost 30 cent en bubble tea bij ons 3 euro.

Ik ben ooit in een bubble tea tentje geweest in Eindhoven, weet de naam niet meer alleen weet wel dat het winkeltje lichrgroen was. Bedoel je die ?:stuck_out_tongue:

het klinkt wel heel erg lekker maar wel jammer van de melk dat vind ik namelijk echy niet lekker. Proef je dat heel erg?