bubbeltjes in nagellak.

Hallo,

ik heb nieuwe nagellak gekocht van etos (huismerk) metallic blauw, maar als ik hem opdoe krijg ik er steeds bubbeltjes ‘’ in ‘’ zeg maar. Ik heb vanalles geprobeerd, top coat, geen topcoat, flesje in mijn handen rollen, pas na 10 minuten een laagje en volgende dag. maar het gaat niet weg x_X

Iemand nog tips?

je hebt er zeker mee geschud?

Nee xO nou wel een keer op de kop gehouden zodat ik nagellak ‘’ kon pakken ‘’ maar dat is alles.

Er zit teveel lucht in idd… je kunt de belletjes ook heeel voorzichtig doorprikken met een sateprikkertje.

Of gewoon niet meer zo’n prutmerk kopen xD, dat je dan na 1x op de kop bubbeltjes krijgt. Ik heb al zo vaak zitten schudden met een OPI lak, maar ik heb er nog nooit bubbels mee gehad. :slightly_smiling_face:

Ik heb ook een nagellak van OPI en daar kreeg ik ook bubbeltjes van…

Mascha heeft der een artikel over…
http://www.beautygloss.nl/2009/08/26/bubbels-in-nagellak/ :grinning:

Haha, ik wou net dat artikel laten zien 8]

Mja, je moet dus niet schudden, maar ‘wrijven’. Kijk filmpje van Mascha maar :wink:

Haha etos huismerk nagellak vind ik zooo fijn he! ;]

Ja precies, niks prutsmerk

hey ik zit in de manicure branche en bij ons doe je het altijd zo : je pakt het flesje en houdt het onderste boven (dus met de dop naar beneden) en dan ga je het met beide handen tussen je handen laten rollen zeg maar en dan zijn normaal al die bubbeltjes weg
Xxs

dat ligt niet aan het merk hoor, sommige van essence bijv. zijn met bubbeltjes, en anderen zonder.

Terugbrengen en vragen of je een nieuwe mag :slightly_smiling_face: Een beetje Etos doet dat wel.