BTW over mobiel abonnement?

Hallo,

Ik heb een maandje terug ongeveer een abonnement afgesloten bij Vodafone in combinatie met een iPhone. Voor mijn iPhone heb ik 23¤ extra betaald, stond netjes vermeld op de site. Ik heb momenteel een Bel+SMS+Web 350 abonnement, wat dus 46¤ in de maand is. Nu heb ik een actie erbij, waarvan ik dus 6 maanden 50% korting krijg op die 46¤, wat dus 23¤ word.

Nu keek ik net even mijn afschrift van deze maand na, en daar stond tot mijn verbazing op dat ik ¤24,93 aan abonnementskosten heb, die ¤1.93 vind ik nog niet zo’n probleem. Maar nu komt er ineens ook BTW bij? Dit staat helemaal nergens vermeld, en hier heb ik dus ook geen rekening mee gehouden. Mijn totaal bedrag is namelijk nu ¤29.67. Terwijl er op de site duidelijk stond aangegeven dat ik de eerste 6 maanden maar ¤23 hoef te betalen.

Ik voel me nu flink besodemieterd, aangezien die BTW over ¤46 2 jaar lang ook echt niet niks is. Dit staat nergens aangegeven en je word gewoon bedonderd waar je bij staat.

Iemand enig idee of ik hiermee naar Vodafone kan gaan want dit slaat echt helemaal nergens op.
Het gaat om deze site; www.ivoordeel.nl

Huh ik dacht dat je in Nederland alleen een iPhone met t-mobielabonnement kon krijgen? Mja, BTW zit toch altijd overal bij :’). Oké, ik heb hier geen verstand van, dus UP voor jou :wink:

bij mijn vodafone abo klopt gewoon alles.

(uit hun algemene voorwaarden gehaald) 5.1 [b]Alle prijzen van Ivoordeel zijn uitgedrukt in Euro en inclusief omzetbelasting[/b], een en ander tenzij anders aangegeven. Tenzij in Ivoordeel’s brochures, prijscouranten of ander promotiemateriaal anders wordt vermeld of tenzij nadrukkelijk anders overeengekomen, komen separaat ten laste van Opdrachtgever de kosten van verpakking en verzending, de kosten van in- en uitvoerrechten en accijnzen, reis- en verblijfkosten in het kader van verlening van Diensten, alsmede alle (overige) heffingen of belastingen opgelegd of geheven terzake van enige prestatie.

Dus de btw moet in die 23 euro zitten, dus je kan klagen als ik het goed heb…

er moet inderdaad staat exclusief btw dan moet je der nog btw over betalen maar wel vreemd zou vodafone eventjes bellen en vragen hoe het zit!